پپ: سیتی قادر به رقابت با بهترین‌های اروپا نیست

پپ گواریولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید تیمش امسال شاید قادر به رقابت با بهترین تیم های فوتبال اروپا نباشد.

پپ: سیتی قادر به رقابت با بهترین‌های اروپا نیست

بعد از شکست 2-1 منچسترسیتی در مقابل منچستریونایتد در دربی شهر منچستر، انتقادها از پپ گواردیولا سرمربی بزرگ این تیم بیشتر شده است. این نشان می‌دهد که در بالاترین سطح فوتبال دنیا حتی کسانی که تا چند صباحی پیش در اوج و غیر قابل توقف به نظر می‌رسیدند ممکن است در چه زمان کوتاهی ناگهان دچار افول شده و آماج انتقاد قرار بگیرند.

منچسترسیتی با گواردیولا در فوتبال انگلیس موفقیت‌های بزرگی به دست آورده و همین امسال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر بازی می‌کند. سیتی علاوه بر فصل گذشته، در فصل پیش از آن هم قهرمان انگلیس بود و قهرمانی‌های خود را با اقتدار کامل به دست آورد. گواردیولا فصل گذشته با تیمش در لیگ برتر انگلیس موفق شد 98 امتیاز به دست بیاورد که رکوردی تاریخی بود.

سرمایه‌گذاری‌های هنگفت باشگاه سیتی و درخشش خارق‌العاده تیم گواردیولا در سال های گذشته باعث شده بود همه به این نتیجه برسند که او و سیتی توقف‌ناپذیر هستند. ولی حالا در حالی که حدودا نیمی از فصل سپری شده به نظر می‌رسد سیتی دیگر آن سیتی سال های قبل نیست و گواردیولا شخصا به این موضوع اذعان دارد.

سیتی در حال حاضر با لیورپول صدرنشین 14 امتیاز فاصله دارد و گواردیولا می‌گوید واقعیت این است که تیمش حالا دیگر توان رقابت با بهترین تیم های اروپا را ندارد.

گواردیولا در این باره گفت:" منچستریونایتد هم در دفاع کیفیت دارد و هم در حمله و هم در ضدحمله. این را باید قبول کرد. ما در مقابل تیم هایی مثل لیورپول، منچستریونایتد، بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس شاهد چنین کیفیتی در تمام خطوط و در تمام فازهای بازی هستیم. واقعیت این است که ما حالا شاید قادر به رقابت با آنها نباشیم".

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" شاید بهتر باشد به عنوان یک باشگاه این را بپذیریم و برای بهتر شدن تلاش کنیم. این واقعیت باید همین حالا پذیرفته شده و برای پیشرفت اقدام شود".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها