واکنش روح الله حسینیان به احتمال ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها در انتخابات ۹۸

روح‌الله حسینیان گفت: «به‌نظر می‌رسد باتوجه به عملکرد اصلاح‌طلبان و نیروهای رادیکال، اکثریت مجلس آینده ازآنِ اصولگرایان است اما نه اصولگریان مشهور».

واکنش روح الله حسینیان به احتمال ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها در انتخابات ۹۸

روح‌الله حسینیان، فعال سیاسی اصولگرا باور دارد که صرف حضور طیف‌های مختلف در انتخابات منشأ خیر است و نشان از سلامت نظام انتخاباتی در ایران دارد.

او در تحلیل اوضاع انتخاباتی این روزهای ایران به گفت: «هرچه زمان می‌گذرد نیروهای جدید و تازه‌نفس در صحنه سیاست حضور می‌یابند و چنین امری نشان از سلامت انتخابات در کشور و سلامت جامعه ایران دارد. من حضور طیف‌های مختلف در انتخابات این دوره مجلس را به فال نیک می‌گیرم زیرا باتوجه به اینکه نیروهای ضدانقلاب و معاندان خارج‌نشین تمام تلاش خود را می‌کنند که انتخابات در ایران پر شور برگزار نشود، حضور طیف‌های مختلف سیاسی به مُهری بر دهان آن تبدیل شدتا نتوانند به آرمان‌های خود دست یابند».

حسینیان در پاسخ به این پرسش که چه گروهی در مجلس آینده دارای اکثریت می‌شود، اظهار کرد: «به نظر می‌رسد باتوجه به عملکرد اصلاح‌طلبان و نیروهای رادیکال، اکثریت مجلس آینده ازآنِ اصولگرایان است اما نه اصولگریان مشهور بلکه طیفی که واقعا معتقد به انقلاب و ولایت است. در مجموع انشالله مجلس در اختیار نیروهای انقلابی خواهند بود».

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا نیروهای پایداری با طیف محمدباقر قالیباف به لیست مشترک می‌رسند یا خیر، گفت: «من در تشکیلات جبهه پایداری رفت‌وآمد ندارم و نمی‌دانم چه تصمیمی اتخاذ می‌کنند اما در مجموع امیدوارم با یک همبستگی کامل انتخابات برگزار شود تا افرادی خدوم ملت روی کار بیایند».

حسینیان همچنین درخصوص میزان احتمال رئیس‌مجلس شدن قالیباف تصریح کرد: «این موضوع بستگی به آینده دارد که چه طیف‌هایی از اصولگرایان رأی بیاورند و چه طیفی بتواند اکثریت را در اختیار بگیرد. البته مشورت‌ها و ارزیابی‌ها انجام خواهد شد. اکنون مهم این است که نیروهایی به مجلس بروند که نه صرفا اسماً اصولگرا محسوب شوند، بلکه عمیقا به ولایت و انقلاب داشته باشند».

منبع: نامه نیوز

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ولی ا...
    0

    سلام اگر مجلس انقلابی و ولایی روی کار اومد آن وقت با ریس قوه قضاییه مشکل اصلی انقلاب ومعیشت مردم حل میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها