زیباکلام: خیلی زشت بود عارف ثبت‌نام می‌کرد و 100 هزار رای هم نمی‌آورد

صادق زیباکلام گفت: عارف شاید نگران وجهه خود باشد. زیرا وقتی او با آن رای سنگین 1.5میلیونی از تهران وارد مجلس شد، بسیار زشت خواهد بود که در این دوره از تهران حتی 100هزار رای هم نیاورد و به‌نظر تصمیم درستی گرفت.

زیباکلام: خیلی زشت بود عارف ثبت‌نام می‌کرد و 100 هزار رای هم نمی‌آورد

صادق زیباکلام استاد دانشگاه طی گفت و گویی اظهار داشت:

با توجه به حجم انتقادات گسترده که به عملکرد فراکسیون امید در مجلس صورت گرفته، اینکه آقای محمدرضا عارف خود در راس این فراکسیون و شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان قرار دارد، شاید بخواهند وجهه خود را برای انتخابات بعدی که مهم‌تر است حفظ کنند. آقای عارف شاید به دلیل دیگری نیز نگران وجهه خود باشد. شاید این نگرانی به حق باشد زیرا وقتی ایشان با آن رای سنگین 1.5میلیونی از تهران وارد مجلس شد، بسیار زشت خواهد بود که در این دوره از تهران حتی 100هزار رای هم نیاورند و به‌نظر تصمیم درستی گرفتند.

تحرکات آقای جلیلی از اول با آن بحث دولت در سایه و فعالیت‌های تبلیغی نشان‌گر این بود که دورخیز وی برای موقعیتی بیش از کرسی‌های مجلس بوده است.

علی لاریجانی به‌نظر می‌رسد متوجه شده است که به‌هرحال حجم نارضایتی و حجم عدم محبوبیت اصولگرایان میانه‌رو طی شکاف‌های اخیر افزایش یافته است و ایشان نیز نگران هستند که اگر می‌آمدند، شاید توفیق بسیار ناچیزی می‌یافتند. شاید اگر از مازندران می‌آمدند، بخاطر مسائل قومیتی با رای حداقلی وارد مجلس می‌شدند، ولی ایشان نیز مانند آقای عارف فهمیدند که در صورت ثبت نام از شهرهای اصلی مثل تهران و قم شانسی ندارند.لاریجانی هوشمندانه عمل کرد، ولی مشخص نیست که تصمیم او برای شرکت نکردن در انتخابات 1400 قطعی است.

منبع: نامه‌نیوز

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • عارف
    0

    در تهران باور کنید کمتر از دویست هزار نفر هم شرکت نمی کنند ،،،مگر دزدی ‌خرید رای کنند

  • احسان
    0

    به دزدی هم نمی تونند رای بخرند. مردم دیگه اینها را شناختند. به خدا اگر کسی رای بده. دلیلی برای دادن رای دولت و مجلس در کشور ما اختیاری نداره

  • ل
    0

    زیرکی و مکاری اصلاح طلبان اینجوری دیگه . دوره های بعد اگه دیدند وضعیت بد تر شد دوباره عین یک قهرمان وارد میدان میشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟