شهربازی رنگین کمان همدان تخلفات اضافه بنا دارد

شهربازی رنگین کمان همدان تخلفات اضافه بنا دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، امیر فتحیان صبح امروز در صحن علنی شورای شهر همدان درباره تخلفات شهربازی رنگین کمان اظهار داشت: این شهربازی تخلفات اضافه بنای متعددی داشته است که تمامی آن سانت به سانت محاسبه شده است.

وی با اشاره به اینکه چندین بار به مالکان این شهربازی بابت این ساخت و سازها تذکر و اخطار داده شده است افزود: مالکان شهربازی رنگین کمان به دنبال این بودند تا اضافه بنای ساخته شده به قیمت زمان واگذاری زمین محاسبه شود ولی شهرداری همدان قیمت را براساس نرخ روز محاسبه می‌کند.

فتحیان با بیان اینکه پرونده مجتمع تجاری الماس همدان در شهرداری مورد بررسی قرار گرفته است تصریح کرد: متاسفانه در روزهای گذشته برطرف نشدن این پرونده را از چشم نظری عضو شورای شهر می‌دیدند که باید اعلام کنم این عضو شورا پیگیری ویژه‌ای برای حل این پرونده داشته و راهکارهایی نیز ارائه داده است.

رئیس شورای شهر همدان نیز در این جلسه بیان کرد: مباحثی که به صورت قانونی ثبت و ضبط شده در صورتجلسه‌های شورای شهر همدان لحاظ شده تا به شهرداری یا هر مرجع موردنظر ارسال شود.

رضا میرزایی تصریح کرد: این کار برای این است تا برخی که غرض و مرض شخصی دارند آن را در صحن شورا قاطی نکنند و دبیران صحن باید به وظیفه خود عمل کنند در غیر این صورت به صورت کتبی با آنها برخورد می‌شود.

وی با اعلام اینکه چندین بار از دفتر استاندار همدان خواسته شده تا اعضای شورای شهر همدان نشستی با وی و معاونان استانداری داشته باشد ولی وقت نداده است گفت: چندین بار به نمایندگان استان همدان گفته شده تا جلسه‌ای داشته باشیم ولی نشده است.

میرزایی درباره سهم مالیات ارزش افزوده شهرداری‌ها در برنامه ششم توسعه نیز اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه مصوب شده سهم مالیات ارزش افزوده شهرداری‌ها توسط دولت پرداخت شود که این ظلم به شهرداری‌هاست.

وی با اشاره به اینکه این موضوع بارها به نمایندگان استان در مجلس منتقل شده و از آنها خواسته شد تا موضوع را مورد پیگیری و اصلاح قرار دهند تصریح کرد: متاسفانه نمایندگان مجلس براساس وضعیت درآمدی اصناف شهر تهران این قانون را تصویب کرده‌اند ولی باید بدانند وضعیت همگی شهرها همچون تهران نیست.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه شهری چون همدان چطور می‌تواند با اصناف تهران مقایسه شود اظهار داشت: اگر یک واحد صنفی در خیابان بوعلی یا شهدا فعالیت می‌کند چرا بخشی از درآمدهای آن باید در یک روستا هزینه شود وقتی خود شهر به این درآمدها نیاز دارد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها