مکانی: سپاهان شایسته قهرمانی در لیگ برتر است

دروازه بان با تجربه نفت مسجدسلیمان سپاهان را مدعی اصلی قهرمانی می داند.

مکانی: سپاهان شایسته قهرمانی در لیگ برتر است

سوشا مکانی در مورد آمادگی بالایش بعد از بازگشت از مصدومیتمی گوید: بالاخره وقتی کسی مصدومیت یقه اش رو می گیرد بازگشت سخت است. یک بازیکن می گوید مصدومیت زانو بد است، یکی می گوید کتف بد است ولی من می گویم همه مصدومیت ها بد است. بازیکن باید طوری برنامه ریزی کرده باشد که بازگشتش بهتر از قبل باشد و من هم همین تلاش را کردم.

او ادامه داد: مصدومیتی که برای من پیش آمد فرصت خوبی بود که بازگشت خیلی بهتری داشته باشم. باید از نظر بدنی و روحی خودم را دوباره پیدا می کردم. ایران تنها کشوری است اگر یکی مصدومیت رباط پیدا می کند همه می گویند بازگشتش خیلی سخت است و فوتبالش تمام شده است. البته من توجهی نداشتم مردم چه می گویند، از روز اول می گفتم از نظر روحی و بدنی باید خودم را در حدی نگه دارم که جای حرف و حدیث نگذارم. مهم بود بهتر از قبل برگردم چون همه مربی ها روی بازیکنی که از مصدومیت برمی گردد زوم می کنند و حرکات را تحت نظر می گیرند. تلاش کردم چون این دیدگاه وجود داشت آیا سوشا مکانی شبیه قبل می شود یا نه؟ هندوانه دربسته بودم ولی خدا را شکر توانستم خودم را نشان بدهم.

وی افزود: وقتی سخت ترین بازی فصل جلوی سپاهان خارج از خانه با یک تیم جوان دوام بیاورید خیلی مهم است و خدا را شکر من در آن بازی خوب بودم. ما توانستیم نتیجه لازم را بگیریم و آن بازی هم استارت خوبی برای من بود و هم تیم که توانستیم نشان بدهیم تیم شایسته ای هستیم.

دروازه بان نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا از پیروزی برابر پرسپولیس خوشحال بود یا نه هم گفت: خوشحال بودم، به خاطر مردم مسجد سلیمان که خیلی خوشحال بودند و تنها دلخوشی شان فوتبال است ولی آرزوی موفقیت برای پرسپولیس دارم و امیدوارم جام قهرمانی را بالای سر ببرند. می دانم وقتی در بازی های بزرگ پیروز می شویم خیلی مردم خوشحال می شوند و مشکلات را فراموش می کنند و از نظر جسمی و ذهنی ریکاوری می شوند.

مکانی در مورد اینکه گفته می شود نفت مسجدسلیمان خیلی دفاعی فوتبال بازی می کند هم گفت: این دیدگاه شما است، من این موضوع را قبول ندارم. هر تیمی جلوی ما فوتبال بازی کند ما هم فوتبال بازی می کنیم. تیم ها جلوی ما بسته بازی می کنند و به همین دلیل ما نمی توانیم موقعیت های زیادی درست کنیم. سایپا خیلی خوب بازی کرد و ما هم خوب بازی کردیم، حتی می توانم بگویم بهتر از ما بازی کردند. در بازی برابر پرسپولیس به اندازه این تیم موقعیت داشتیم، ما جلوی پرسپولیس سه چهار موقعیت صد در صد گل داشتیم. هرکسی می تواند انتقاد کند ولی ما راه خودمان را ادامه می دهیم و تا حالا خواسته های سرمربی را به خوبی در زمین اجرا کرده ایم.

او در مورد درگیری اش با روزبه شاه علی دوست در بازی با سایپا هم گفت: درگیری نبود، روزبه از تیم جوانان هم بازی من است و اصلا مشکل خاصی وجود نداشت. شرایط بازی است و یک لحظه آدم عصبانی می شود و شاید یک لحظه خون به مغزش نرسد ولی بعد از بازی ما هیچ مشکلی با هم نداشتیم و حتی در فرودگاه با هم خوش و بش کردیم.

دروازه بان نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که کدام تیم شایسته قهرمانی است هم گفت: من سپاهان را می گویم، این تیم پرمهره ترین تیم لیگ است و شایسته قهرمانی است. تیمی که در آزادی پرسپولیس را می برد باید از نظر فنی خیلی قوی باشد. من به خاطر وجود آقای قلعه نویی این حرف را می زنم که نشان داده موفقیت هایش اتفاقی نبوده است و همیشه تیم هایش در کورس قهرمانی بوده اند.

مکانی در مورد حرف و حدیث هایی که در مورد سپاهان وجود دارد هم گفت: من قبول ندارم، فکر می کنم سپاهان از نظر فنی انقدر خوب است که به این مسائل تکیه نکند. امسال قهرمانی بین استقلال، پرسپولیس و سپاهان است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها