پشت پرده ناکامی عجیب آنچلوتی در ناپولی

کارلو آنچلوتی در تابستان گذشته خواهان جذب مائورو ایکاردی و فروش لورنزو اینسینیه بوده است.

پشت پرده ناکامی عجیب آنچلوتی در ناپولی

کارلو آنچلوتی شب گذشته و بعد از پیروزی 4-0 ناپولی مقابل خنک از سرمربی گری تیم ایتالیایی برکنار شد؛ در این میان اما گفته می شود که روابط بد آنچلوتی با دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، دلیل اصلی اخراج او بوده است.

نشریه la stampa مدعی شده که کارلو آنچلوتی در تابستان گذشته به شدت خواهان جذب مائورو ایکاردی برای ناپولی بوده است. همچنین در ادامه گزارش این نشریه عنوان شده که آنچلوتی خواهان جدایی لورنزو اینسینیه و فروش این بازیکن ایتالیایی بوده است.

به نظر می رسد که ناپولی در تابستان اقداماتی نیز برای جذب ایکاردی از اینتر انجام داد اما گزارش ها حاکی از این است که ستاره آرژانتینی در صورت جدایی از اینتر تنها خواهان پیوستن به یوونتوس یا پاری سن ژرمن بوده و هیچ تمایلی برای پیوستن به ناپولی نشان نداده است. در نهایت این اتفاق نیز رخ داد و ایکاردی به پی اس جی منتقل شد و لوزانو به جای او از آیندهوون راهی سن پائولو شد .

از سوی دیگر آنچلوتی به شدت خواهان فروش اینسینیه بوده است چرا که گمان می کرد این بازیکن در اندیشه های تاکتیکی او جایی ندارد. همچنین آنچلوتی خواهان یک وینگر چپ نیز بوده است که در نهایت یک هافبک مرکزی به جای او جذب شده است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها