صدور قرار بازداشت برای ادمین هتاک کانال حزب اعتماد ملی همدان صادر شد

دادستان همدان گفت: قرار بازداشت برای ادمین هتاک کانال تلگرامی حزب اعتماد ملی همدان که اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز علیه نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه کرده بود، صادر شد.

صدور قرار بازداشت برای ادمین هتاک کانال حزب اعتماد ملی همدان صادر شد

حسن خانجانی درباره درج مطالب توهین آمیز کانال تگلرامی حزب اعتماد ملی همدان درباره نظام اسلامی و زیر سئوال بردن اصل ولایت فقیه اظهار داشت: دستور دستگیری مجرمان از سوی دستگاه قضایی همدان صادر شده است.

وی افزود: این مطلب موهن توسط فردی که در تهران ساکن است نوشته شده و ادمین کانال تلگرامی حزب اعتماد ملی نیز اقدام به انتشار آن در کانال تلگرامی خود کرده‌ است.

دادستان همدان با بیان اینکه قرار بازداشت و دستور دستگری فرد خاطی صادر شده است تا پس از آن اقدامات مقتضی انجام شود، عنوان کرد: در گام نخست، پرونده در اختیار دستگاه قضایی همدان است تا جوانب پرونده به دقت بررسی شود پس از آن مشخص می‌شود پرونده در کجا مورد بررسی قرار گیرد.

وی درباره احتمال انحلال دفتر حزب اعتماد ملی در همدان بیان کرد: فعلا در حال بررسی پرونده هستیم چرا که باید بدانیم این مطلب با تصمیم شخصی منتشر شده است یا گروهی، به همین دلیل تا متهم مطالب خود را اظهار نکند نمی‌توانیم تصمیم گیری کنیم.

خانجانی با تشریح اقدامات انجام شده درباره این پرونده تصریح کرد: دستگاه قضایی همدان علاوه بر انجام بررسی‌های لازم با اقدامات هتاکانه قاطعانه برخورد می‌کند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها