رد پرداخت دستمزد استراماچونی توسط یک شرکت پتروشیمی/ ابهام تامین رقم کلان دستمزد مربی استقلال توسط فدراسیون فوتبال

یک مقام مسئول در صنعت پتروشیمی، پرداخت حقوق استراماچونی سرمربی تیم استقلال توسط یک شرکت پتروشیمی را تکذیب کرد.

رد پرداخت دستمزد استراماچونی توسط یک شرکت پتروشیمی/ ابهام تامین رقم کلان دستمزد مربی استقلال توسط فدراسیون فوتبال

چندروزی است که پس از بازگشت پر حاشیه استراماچونی سرمربی تیم استقلال و دریافت مبلغ کلان ۳۰ میلیارد تومان به عنوان دستمزد، گمانه زنی های زیادی از منبع تامین این دستمزد به چشم می خورد و از همه پررنگ تر تامین این دستمزد از یک شرکت پتروشیمی بزرگ کشور بوده است.

اما به محض انتشار این اخبار مقامات مختلف در شرکت های پتروشیمی با محافظه کاری ها و همچنین حفظ جوانب این مطالب را تکذیب می کنند.

به طوری که یک مقام مسئول در صنعت پتروشیمی با تکذیب خبر یکی از رسانه‌های محلی مبنی بر تامین حقوق استراماچونی توسط یک پتروشیمی گفت: هیچکدام از شرکت‌‌های پتروشیمی بندر ماهشهر هیچ هزینه‌ای از خود بابت دستمزد سرمربی تیم ملی پرداخت نکرده‌اند.

او گفت: عصر روز گذشته خبری در یکی از رسانه‌های محلی مبنی بر واریز مبلغ ۳۰ میلیارد تومان توسط یکی از شرکت‌های پتروشیمی بندر ماهشهر به حساب مارک ویلموتس منتشر شد. انتشار اینگونه اخبار توسط این رسانه بدسابقه نتیجه‌ای جز گرا دادن به دشمن و تشدید تحریم‌ها و بستن مسیرهای ارزی کشور نخواهد داشت.

او تاکید کرد: این رسانه با ادعای دلسوزی، عملاً آب به آسیاب دشمن ریخته و نظام اقتصادی کشور را دچار اخلال می‌کند بنابراین لزوم ورود نهادهای امنیتی و مدعی‌العموم به این مسأله به شدت احساس می‌شود.

البته به دلیل اهمیت مبلغ دستمزد استراماچونی و ابهام موجود تامین آن خبرنگار علاوه بر پیگیری از چندین بانک کشور و بانک مرکزی و رد این موضوع، همچنان در تلاش برای شفاف شدن پرداخت این مبلغ توسط فدراسیون فوتبال آن هم به دست تاج رئیس فدراسیون فوتبال که خود در مسائل اقتصادی دستی بر آتش دارد نیز هست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها