سونامی دموکرات؟ به نوکمپ می‌رویم تا بارسا را ببریم

مدافع راست ملی پوش رئال ترسی از رویارویی با بارسا در شرایط حاد این روزهای کاتالونیا ندارد.

سونامی دموکرات؟ به نوکمپ می‌رویم تا بارسا را ببریم

پنج روز به ال کلاسیکو، هنوز تکلیف برگزاری این بازی مشخص نیست. تضمین های امنیتی لازم هنوز داده نشده و گفته می شود شرایط شهر بارسلون در روز بازی ناآرام خواهد بود و گروه های معترض به حکومت مرکزی اسپانیا قصد ایجاد اختلال در برگزاری ال کلاسیکو را دارند.

دنی کارواخال مدافع رئال که در مراسم تبلیغی نسخه جدید بازی کال آو دیوتی حاضر شده بود، در حاشیه این رویداد، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

او در مورد ال کلاسیکو گفت:« ما نسبت به بارسا با استراحت کمتری به ال کلاسیکو می رسیم و این قضیه خودش را در بدن های ما نشان خواهد داد با این حال هر شش امتیاز بازی با والنسیا و بارسا را می خواهیم و با همین هدف نیز برابر آنها به میدان خواهیم رفت. فراخوان سونامی دموکرات؟ این روزها سعی می کنم خودم را از این مسائل به دور نگاه دارم. برایم مهم نیست وضعیت شهر بارسلون در روز بازی چگونه خواهد بود. می خواهیم به نوکمپ برویم و بارسا را شکست دهیم.»

داور ال کلاسیکو:« هرناندز داور خیلی خوبی است و برای او بهترین ها را آرزو می کنم.»

امباپه در رئال:« از آمدن او استقبال می کنیم. کیلیان ستاره بزرگی است و در رئال همیشه باید بهترین ها حضور داشته باشند.»

زیدان:« وقتی زیدان برگشت، وعده داد که شرایط ما در لالیگا تغییر خواهد کرد و حالا همینطور شده است. بازگشت زیدان، تزریق حس اعتماد و آرامش به کل تیم بود.»

مصدومیت هازارد:« واقعا تاسف برانگیز بود. ادن در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و روز به روز بهتر می شد. این مصدومیت، روند رو به رشد او را متوقف کرد. امیدوارم هر چه زودتر به میادین برگردد»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها