انحراف اتوبوس در محور اصفهان - شهرکرد ۹ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: انحراف اتوبوس در محور اصفهان - شهرکرد ۹ مصدوم برجای گذاشت.

انحراف اتوبوس در محور اصفهان - شهرکرد ۹ مصدوم برجای گذاشت

محمد حیدری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با اظهار داشت: انحراف اتوبوس در محور اصفهان به شهرکرد حوالی تونل رخ به سمت پلیس راه فرخشهر ۹ مصدوم برجای گذاشت.

وی تاکید کرد: این حادثه ساعت ۶ صبح امروز رخ داده است.

وی بیان کرد: مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت های پزشکی اورژانس با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • راه
    0

    اولی نیست و آخریش هم نیست. ما هر روزه به خاطر نا امن بودن راه ها و جادها و طرح ترافیک و عدم وجود سیستم کنترل و نظارت در حمل و نقل عمومی و خصوصی تلفات میدهیم. وزیر راه و معاونان ایشان بایستی از کار برکنار شوند.‌وزیر کشور بایستی پاسخ گو باشد. آمار تلفات ، کشته ها .مصدوم و معلول ها خیلی زیاد شده خانوادها هم داغدار میشوند و بعضی ها بی سرپرست میشوند .!! این همه تصادفات و کشته و معلول و مصدوم و خانوادهای بی سرپرست تحویل جامعه دارن مخارج هنگفتی برای دولت و کشور دارد. این پولها میشود صرف ایمنی کردن راها و وسایل نقلیه و صرف راه اندازی سیستم کنترل مدرن روز کرد. آقای رئیسمحترم قوه قضائیه و نمایندگان محترم مجلس به عنوان مدعی العام و به عنوان نمایندگان مردم سریعا دخالت کنند. بی بند و باری رانندگان . سرعتها و سبقت های غیر مجاز کنترل مستمر ، دقیق و هوشمند نمی شوند. ایمن بودن وسایل نقلیه به خوبی کنترل و نظارت نمیشود. خیلی از جاده ها ، تقاطع ها و گردنه های کوهستانی نا امن هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها