حمله توئیتری محسن رضایی به نمایندگان مجلس


22 آذر 1398 - 11:56
5df34a762d7d6_5df34a762d7da
محسن رضایی با انتقاد از مجلس نوشت: نباید به دلیل عمل نکردن ‎مجلس به وظایف قانونی خود، این تصور ایجاد شود که مجلس ‎خانه ملت نیست!

 محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با کنایه به مجلس دهم با هشتگ مجلس و خانه_ملت در توئیترش نوشت: ‏صدای مردم باید از درون مجلس شنیده شود نه اینکه به دلیل عمل نکردن ‎مجلس به وظایف قانونی خود، این تصور ایجاد شود که مجلس ‎خانه_ملت نیست!

 

محسن رضایی با انتقاد از مجلس نوشت: نباید به دلیل عمل نکردن ‎مجلس به وظایف قانونی خود، این تصور ایجاد شود که مجلس ‎خانه ملت نیست!

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5df34a762d7d6_5df34a762d7da
22 آذر 1398 - 11:56

 محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با کنایه به مجلس دهم با هشتگ مجلس و خانه_ملت در توئیترش نوشت: ‏صدای مردم باید از درون مجلس شنیده شود نه اینکه به دلیل عمل نکردن ‎مجلس به وظایف قانونی خود، این تصور ایجاد شود که مجلس ‎خانه_ملت نیست!

 

منبع: خبرآنلاین

66

نظرات 7
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
رضا موسوی میان رودی 0 2 پاسخ 1398/9/22 -19:26

آقای محسن رضایی دیگه بس کنین آقا تو این مملکت ی بچه 2 ساله هم میفهمه همه چیز کشک هستش مجلس و نماینده مردم کجا بود همه این اینا عوام فریبی و ظاهر قضیه هس در ایران فقط ی نفر حکمفرماست 82 میلیون نفر ی حرف میزنن و اون وقت این فرد تنهایی بر عکس مردم حرف میزند!!!! مگه آقا اجازه میده مجلس به وظایف خودش عمل کنه؟؟؟!!!!

سیدامیر 0 2 پاسخ 1398/9/22 -19:04

منکه رای نمیدم یعنی تا اونجایی که سنم اجازه داده رای دادم ولی مجلس بی اختیار رای لازم نداره

محسن 2 2 پاسخ 1398/9/22 -17:39

مجلس را فرمایشی کرده اند ..هیچ اختیاری ندارد .پس کاری هم از دست مجلس بر نمی آید انتخابات هم هزینه بر است

حسن 0 0 پاسخ 1398/9/22 -17:32

متن پیام خود را بنویسید س خسته نباشید ب قران مجید که همه ایرانیان مسلمان پی رو اون هست کمک جوانان بکنید مهریه کاری کرده که زنها توی خونه شوهر گنده کاری میکن

علی فاتح 3 1 پاسخ 1398/9/22 -13:18

مجلسی که بگذارد دو نفربرای اقتصاد یک کشوروبیچارگی مردم تصمیم بگیرند .باید تمام حقوق دریافی راکه بابت وکالت ازمردم دریافت داشتند رابرگردانند.زیراخدمتی برای مردم انجام ندادند

احمدی 5 1 پاسخ 1398/9/22 -13:13

عجب زمانه ای شده است بیشترین لطمه را به جایگاه مجلس ، همین دبیر مجمع تشخیص مصلحت زده و حالا طلبکارانه صدای وا مجلسا بلند کرده است !؟ ادم هایی که مانند سناتورهای اروپایی وامریکایی که هرگز بازنشست نمی شوند وعملا چرخش فکر های نو وحضور نخبگان در مصادر اجرایی کشور را تعطیل نموده اند . هر سه روز یک بار تز اقتصادی می دهند ولی فرزندان و وابستگانشان تا خرخره غرق در بزه های اقتصادی از جمله واردات کالای قاچاق به کشورند.

سعادت حسینی 1398/9/22 -16:37

متاسفانه فساد دزدی اختلاس شده برای دولتمردان وحتی کارمندان عادی دولت،که به راحتی وخیلی عادی بیت المال را غارت میکنند به طوری که حتی کارمندان عادی هم از این غارتگری بی نصیب نیستند و این دزدی ها شده جک.وملت هرروز فقیرتر میشوند ودولتمردان این مملکت دزد کده به خوبی معنی این جمله شاهان گذشته را درک کرده اند که میگفتند برای حکومت بر این ملت همیشه گرسنه نگهشون دارید چون اگر سیر شدند طغیان میکنند.ومتاسفانه ملت طوری سرخود را زیر برف کرده اند وخودشونو به نفهمی زده اند وموقع رای دادن همه بدبختیشونو فراموش میکنن.اگر سپاه نبود الان ناموس این ملتو هم فروخته بودند این بیشرفها

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks