گلزنی اسدی در شرایط خاص

هافبک جوان تراکتور موفق شد یکی از گل‌های حساس این تیم برای دستیابی به پیروزی سرخ‌های تبریزی را در یادگار به نام خود کند. 

گلزنی اسدی در شرایط خاص

در میان خریدهای این فصل تراکتور، رضا اسدی توانسته نقش پررنگی برای این تیم ایفا کند و در دو پست مدافع میانی و هافبک به بازیکنی تاثیرگذار برای تبریزی‌ها تبدیل شده است.

رضا اسدی که در اواسط نیم فصل با مصدومیت شدیدی مواجه شده بود و کادرپزشکی برای محافظت او گارد ویژه‌ای برای او در نظر گرفته، در بازی با فولاد توانست سرخ‌های تبریزی را بعد از هفته‌ها به نتیجه دلخواه برساند و آنها با پیروزی زمین را ترک کردند.

هافبک تاثیرگذار تراکتور که در این بازی با توجه به مصدومیت ایمان سلیمی و یکی دیگر از مدافعان این تیم به دفاع وسط برگشت و در این پست برای این تیم به بازی پرداخت، روی یک همکاری ویژه با دیگر مدافع میانی این تیم (رضا خانزاده) گل پیروزی بخش و حساس تیمش را رقم زد.

شادی گل ویژه او با گارد محافظ در جمع دیگر بازیکنان تراکتور اکنون هواداران این تیم را امیدوار کرده بعد از پیروزی در آخرین بازی نیم فصل، بار دیگر در مسیر موفقیت قرار گیرند و بتوانند برای شروعی دوباره و دستیابی به اهداف خود ادامه فصل را دنبال کنند.


تیمی پرستاره و با امکانات مناسب که با حمایت ویژه هواداران در استادیوم یادگار امام مسلما می‌تواند همانند فصل گذشته در قامت مدعی قرار گیرد و به حسرت تبریزی‌ها برای دستیابی به جام پایان دهد. تراکتور در ادامه فصل مسلما بار دیگر با تغییرات فنی روی نیمکت خود مواجه خواهد شد و باید دید مالک متمول این تیم اینبار قادر خواهد بود با تصمیمی مناسب، راهگشای سرخ‌ها برای رسیدن به موفقیت باشد یا خیر.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها