آغاز ثبت‌نام ۶ استان در طرح اقدام ملی مسکن / پایان مرحله اول طرح اقدام ملی تا ۷ روز دیگر

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ثبت‌نام ۶ استان دیگر از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز و تا ۲۶ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

آغاز ثبت‌نام ۶ استان در طرح اقدام ملی مسکن / پایان مرحله اول طرح اقدام ملی تا ۷ روز دیگر

محمود محمودزاده با بیان اینکه فردا ۱۰ صبح ۲۳ آذر ماه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن ۶ استان دیگر از جمله اصفهان، زنجان، هرمزگان، لرستان، گیلان و مازندران آغاز می‌شود گفت: ثبت‌نام این ۶ استان تا ۳ روز دیگر ادامه خواهد داشت، ولی هر زمان که ظرفیت ثبت‌نام تکمیل شود ثبت‌نام به اتمام می‌رسد.

او افزود: تجربه روز‌های گذشته نشان داده که ثبت‌نام ظرف چند ساعت انجام و ظرفیت‌ها تکمیل می‌شود.

محمودزاده با اشاره به اینکه مجموعه استان‌هایی که در مرحله اول ثبت نامشان انجام می‌شود تا پایان آذرماه به اتمام می‌رسد و ثبت‌نام مرحله دوم هم با ظرفیت‌سازی جدید آغاز می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۴ شهر در آیین‌نامه قانون طرح اقدام ملی مسکن مطرح شده است گفت: متقاضیان این طرح باید از اول سال ۸۴ فاقد مالکیت باشند گفت: متقاضیان از ابتدای انقلاب نباید از هیچ امکانات دولتی از جمله زمین، خانه، ملک و تسهیلات یارانه‌ای استفاده کرده باشند و متقاضیان باید متأهل و سابقه سکونت ۵ سال در شهر مورد نظر خود را داشته باشند.

او افزود: متأسفانه بسیاری از متقاضیان بدون توجه به شرایط ثبت‌نام می‌کنند که بلافاصله بعد از بررسی‌ها در صورتی که فاقد شرایط لازم باشند حذف می‌شوند.

محمودزاده توضیح داد: متأسفانه متقاضیانی که فاقد شرایط هستند اقدام به ثبت‌نام می‌کنند و همین موضوع علاوه بر آنکه باعث می‌شود افراد واجد شرایط ثبت نام نکنند بلکه باعث می‌شود فرجه زمانی از سیستم‌های دولتی هدر برود.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: تاکنون ۸۷ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و با توجه به آنکه ثبت‌نام ۶ استان دیگر از فردا آغاز می‌شود پیش بینی می‌شود تعداد ثبت‌نام کنندگان به ۱۲۰ هزار نفر برسد.

او افزود: تا پایان آذر ماه ثبت‌نام همه استان‌ها به اتمام می‌رسد و مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن به پایان می‌رسد.

محمودزاده تصریح کرد: هفته گذشته ثبت‌نام طرح اقدام ملی در استان‌های سمنان، ایلام، جنوب سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۲ آذرماه ادامه داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • داود
    0

    با سلام من میخوام بدونم این چه جور ثبت نام یه در موضوع مسکن ملی اعلام کرد ه بودند ساعت ۱۰ صبح شروع میشه در زنجان اولا که سایت بسته بود و راه نمی داد که واردش بشیم بعد یک ساعت هم اعلام کرد که ظرفیت تکمیل شده!!!!!؟؟؟ خدا یا دردمند به کی بگیم آخه؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها