اردوی خارجی شهرخودرو به خاطر رحمتی لغو می‌شود؟

این احتمال وجود دارد به دلیل ممنوع‌الخروج بودن مهدی رحمتی، اردوی خارج از کشور باشگاه شهرخودرو لغو شود.

اردوی خارجی شهرخودرو به خاطر رحمتی لغو می‌شود؟

مجتبی سرآسیایی در خصوص بدهی باشگاه استقلال به سید مهدی رحمتی که باعث شده علاوه بر ممنوع‌الخروج شدن، حساب‌های این بازیکن هم مسدود شود، اظهار کرد: می‌خواهیم به اردوی خارجی برویم و در تلاشیم تا هرچه زودتر مشکل مربوط به مهدی رحمتی را حل کنیم. اگر این مشکل حل نشود، شاید مجبور شویم اردوی برون‌مرزی را منتفی کنیم.

وی افزود: نامه توقیف اموال رحمتی را اداره مالیات به باشگاه زده؛ مالیاتی که استقلال متعهد شده پرداخت کند. امروز علاوه بر مهدی رحمتی، شهرخودرو نیز دچار مشکل بزرگی شده و از استقلالی‌ها می‌خواهیم در همین روزها، مساله را حل کنند تا مشکلی بین دو باشگاه به وجود نیاید. دوست نداریم شرایط به شکلی پیش برود که مجوز حرفه‌ای استقلال دستخوش مشکلات شود و AFC روی آن حساس شود اما باید به شهرخودرو حق بدهند که اگر همکاری لازم در خصوص ممنوع الخروجی مهدی رحمتی با این باشگاه انجام نگیرد، از طریق مراجع قانونی پیگیری کنیم.

سرآسیایی در خصوص سفر به مالزی و قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید ابتدا از حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو نیز تشکر کنیم که مقدمات سفر را در این شرایط سخت اقتصادی برایمان فراهم کرد. برایم مایه افتخار است که به عنوان یک خراسانی برای نخستین بار، نماینده تیم این استان در بالاترین سطح آسیا باشم. گرچه در گروه سختی نیز قرار گرفته‌ایم اما ابتدا باید تمام تمرکزمان را روی دو بازی مرحله پلی‌آف بگذاریم تا ان‌شاءالله به بهترین شکل از پس رقبا برآییم.

قائم مقام باشگاه شهرخودرو خراسان با اشاره به اشتباهات داوری گفت: قرار گرفتن شهرخودرو در اینجای جدول به مسائل فنی مربوط نیست. گرچه در جنگی نابرابر، در حال رقابت با سایر تیم های لیگ برتری هستیم اما علی‌رغم مشکلات مختلفی که هست، تک‌تک اعضای باشگاه، از مالکیت تا کادر فنی و بازیکنان، همه تلاش می‌کنند تا بهترین اتفاق رقم بخورد. متاسفانه اتفاقاتی خارج از مباحث فنی، در حال رخ دادن است که باعث شده اینجای جدول باشیم‌.

منبع: سایت باشگاه شهرخودرو

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها