قرارداد ویلموتس قبل از بازی عراق فسخ شده بود/برانکو یکی از گزینه‌های فدراسیون است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد با ویلموتس، سرمربی تیم ملی قطعی نبود و قبل از بازی عراق فسخ شده بود.

قرارداد ویلموتس قبل از بازی عراق فسخ شده بود/برانکو یکی از گزینه‌های فدراسیون است

مهدی تاج پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیأت فوتبال کردستان که در اداره ورزش و جوانان برگزار شد، به مشکلات و فضاهای ایجاد شده مربوط به تیم ملی و انصراف سرمربی بلژیکی اشاره کرد و افزود: قرارداد با سرمربی تیم ملی قطعی نبود و ما تا سه ماه زمان داریم که قرارداد را فسخ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البته در این زمینه نگرانی وجود ندارد، ایجاد فضای مغشوش و پخش شایعات به نفع فوتبال کشور نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: فدراسیون در تنگنا قرار دارد تا این لحظه پنج دوره به جام جهانی صعود کرده‌ و راه را می‌شناسیم، بنابراین باز هم صعود مقتدرانه‌ای خواهیم داشت.

وی افزود: این دوره نیز مانند دوره‌های قبل که مقتدرانه به جام جهانی صعود کردیم به جام جهانی قطر خواهیم رفت.
تاج گفت: مجموعه فوتبال فقط ما نیستیم و بنا نیست ما بهترین راه حل را برای پیشرفت این ورزش بدهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال اذعان کرد: هرکسی که خود را برای قبول مسئولیت آماده می‌کند باید نقدپذیر هم باشد.

تاج افزود: پس از چالش‌های زیاد، قرارداد خوبی در زمینه تقسیم درآمد حاصل از پخش مسابقات فوتبال با صدا و سیما بسته‌ایم، گفت: ۳۵ درصد درآمد حاصل از حق پخش مسابقات براساس این قرارداد به صدا و سیما و ۶۵ درصد آن به حوزه فوتبال اختصاص می‌یابد.

وی به خصوصی‌سازی باشگاه‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و اظهار داشت: خصوصی سازی این دو باشگاه می‌تواند کمک قابل توجهی به پیشرفت فوتبال کشور و در نتیجه حل خیلی از مشکلات موجود این دو باشگاه بیانجامد.

رئیس فدراسیون فوتبال به شرایط تیم ملی هم گریزی زد تصریح کرد: درصدد هستیم که بهترین گزینه را برای تیم ملی انتخاب کنیم و البته این را نیز باید بگویم که قبل از بازی عراق قرارداد ویلموتس فسخ شده بود.

تاج بیان کرد: با چند مربی برای هدایت تیم ملی صحبت کرده‌ایم که برانکو یکی از آنها است که شاید بتواند به تیم ملی کمک کند.

تاج به مسائل فوتبال کردستان نیز اشاره کرد و افزود: اصلی‌ترین مشکل این ورزش در استان مسائل مالی است چرا که واحدهای تولیدی بزرگ و سرمایه‌گذاران برای حمایت مالی از ورزش وجود ندارند.

وی یادآور شد: با وجود این شرایط سخت و دشوار، تیم فوتبال بانوان کردستان در لیگ برتر بهترین خروجی را داشته است و بازیکنان کردستانی از لحاظ تعداد، سهم زیادی در تیم ملی بانوان و فوتبال ساحلی دارند.
رییس فدراسیون فوتبال در پایان با تاکید بر اینکه تک کاندیدا و چند کاندیدایی در انتخابات هیات فوتبال چندان مهم نیست، گفت: شنیدن نقطه نظرات دیگران ضروری است، احترام به پیشکسوتان فوتبال و استفاده از راهنمایی این افراد مورد توجه است، اما نه اینکه همه نظرات آنها عملی شود.

وی اضافه کرد: باتوجه به وجود ظرفیت‌های لازم برای رشد فوتبال ساحلی در استان هیات فوتبال باید در توسعه هرچه بیشتر این رشته در کردستان تلاش کند.

وی افزود: البته موانعی در مسیر پیشرفت فوتبال استان وجود دارد که بیشتر به نبود بودجه و بحث اسپانسر برمی‌گردد.

منبع: فارس

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها