زیدان به دنبال برگرداندن حکیمی

روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید زین‌الدین زیدان که از درخشش اشرف حکیمی در دورتموند تحت تاثیر قرار گرفته قصد دارد فصل آینده او را به برنابئو برگرداند.

زیدان به دنبال برگرداندن حکیمی

بعد ازدرخشش اشرف حکیمی، ستاره مراکشی که امسال در بوروسیا دورتموند نمایش‌های فوق‌العاده‌ای داشته، روزنامه اسپانیایی اسپورت می‌گوید زین‌الدین زیدان از درخشش او تحت تاثیر قرار گرفته و مصمم است فصل آینده حکیمی را به برنابئو برگرداند.

حکیمی با یک قرارداد قرضی دوساله از رئال به دورتموند ملحق شده و این قرارداد او با باشگاه آلمانی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. حکیمی در فصل جاری خود را به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان زردپوشان آلمانی مطرح کرده اما یک فصل قبل به دلیل مصدومیت‌های متعدد نتوانسته بود خود را نشان بدهد.

به گزارش اسپورت، زیدان از عملکرد حکیمی در فصل جاری بسیار راضی است و قصد ندارد در پایان فصل اجازه جدایی دائمی او از رئال را بدهد بلکه قصد دارد حکیمی را به برنابئو برگردانده و از او در تیمش استفاده کند.

زیدان اخیرا در پاسخ به یک خبرنگار که از او درباره اشرف حکیمی پرسیده بود گفت:" ما خوشحالیم چون او دارد برای تیمش گلزنی می‌کند".

حکیمی تنها 21 سال سن دارد و به خصوص در صحنه‌های بزرگ مثل لیگ قهرمانان برای دورتموند تاثیرگذار بوده است. حکیمی می‌تواند در پست دفاع چپ و راست بازی کند و بازگشت او می‌تواند برای ناچو یا آلوارو اودریوزولا خبر بدی باشد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها