کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی به بهانه ازدواج در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: کلاه‌بردار میلیاردی که با دادن وعده ازدواج به چند خانم اقدام به کلاه‌برداری از آنان کرده بود، در عملیات مأموران پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی به بهانه ازدواج در قزوین

سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین، اظهار کرد: در پی شکایت سه شهروند قزوینی در خصوص کلاهبرداری از آنان توسط فردی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:‌ در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که این فرد در فضای مجازی و هم به‌صورت حضوری با طرح و موضوع ازدواج با شاکیان با روش‌ها و عناوین متقلبانه و فریب‌کاری اعتماد آن‌ها را جلب و وجوه و طلاجاتی به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال از مالباختگان اخذ و متواری می‌شود.

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در بررسی‌های فنی و اطلاعاتی به‌عمل‌آمده مشخص شد فرد کلاه‌بردار در اغلب استان‌ها به‌ویژه اصفهان، تهران، البرز و مازندران با همین ترفند از هم‌وطنان اقدام به کلاهبرداری و بعضاً سرقت و اخاذی کرده است.

حاجیان عنوان کرد: مأموران با گسترش چتر اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس منهم به کلاهبرداری را در شهر قزوین شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجوئی فنی مأموران به بزه انتسابی و اخاذی از شاکیان اقرار و با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها