کولیوند: حرف‌های وزیر کشور درباره ناآرامی‌های اخیر گزینشی منتشر شده است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس درباره انتشار صحبت‌های وزیر کشور در جلسه اخیر این کمیسیون درباره ناآرامی‌های اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

کولیوند: حرف‌های وزیر کشور درباره ناآرامی‌های اخیر گزینشی منتشر شده است

محمد جواد کولیوند با اشاره به نقل قول‌هایی که از جلسه وزیر کشور در کمیسیون امور داخلی کشور پیرامون اغتشاشات اخیر مطرح شده، گفت: اظهارات وزیر کشور در این کمیسیون به صورت تقطیع شده انتشار یافته و عدم انعکاس کامل اظهارات رحمانی‌فضلی نوعی اطلاع‌رسانی گزینشی است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس بیان کرد: با اینگونه صحبت‌ها، مفهوم صحیحی به افکار عمومی منتقل نمی‌شود.

وی افزود: مسئولیت وزیر کشور به عنوان رئیس شورای امنیت کشور مدیریت کلان تامین امنیت داخلی است و اساساً جزئیات عملیاتی و میدانی از قبیل آنچه ادعا شده، باید توسط دستگاه‌های ذیربط و با بررسی دقیق قانونی مشخص و اعلام شود.

کولیوند با اشاره به تلاش بدخواهان و سرویس‌های معاند که به تمامیت ارضی ایران چشم دوخته‌اند به قربانی کردن هموطنان بی‌گناه اشاره کرد و گفت: صاحبان تریبون‌ها و رسانه‌ها نباید ناخواسته وارد میدانی شوند که توسط بدخواهان ملت گسترانیده شده زیرا آن‌ها محتاج اینگونه اخبار خلاف واقع هستند.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • موشک انداز
    0

    جناب اقای کولیوند اگر دین نداری لاقل ازاده مرد باش...................../

  • ناشناس
    0

    اقای نماینده مگر شما نماینده بی گناهان که مستقیم مغزشان هدف گرفته شده نیستی حفظ نظام حکم می کند کسی که بی گناهی را قتل عام کرده محاکمه واعدام شود .

  • شهروند
    0

    شرم بر همه مدیران ظلم بسه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها