توریستی‌ترین مناطق اروپا کدام‌اند؟

همه‌ ساله نظرسنجی‌های بسیاری بین مسافران انجام می‌گردد تا برترین شهرهایی که به آن سفر کرده‌اند را انتخاب نمایند.

توریستی‌ترین مناطق اروپا کدام‌اند؟

در هر سال نظرسنجی‌های بسیاری بین مسافران انجام می گردد تا برترین شهرهایی که به آن سفر کرده‌اند را انتخاب نمایند و به بقیه مسافران نیز پیشنهاد دهند. در این نظرسنجی شهرهایی از ایتالیا و اسپانیا انتخاب شده است که از نظر تاریخی نمره قابل قبولی دارند و مثل سال قبل در لیست بهترین شهرهای توریستی اروپا قرار دارند.

در ادامه این مقاله از تور لحظه آخری همراه ما باشید.

سفر به ونیز ایتالیا

می‌توان گفت که ونیز همیشه در لیست شهرهایی قرار می‌گیرد که باید از آن دیدن فرمایید. هر آنچه برای سرگرمی نیاز دارید در این شهر وجود دارد. ولی با شهری بسیار گران روبه‌رو هستیم که ممکن است خیلی‌ها را از سفر منصرف نماید. ولی اگر کمی حساب‌شده و با دقت عمل کنید، راه‌های بسیاری وجود دارد تا هزینه‌ها را به مقدار قابل توجهی کاهش داد. اگر برنامه سفر به ایتالیا و شهر ونیز دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای کاهش هزینه‌های سفر، از تورهایی اروپایی که آژانس‌های مسافرتی برگزار می‌کنند استفاده کنید. جهت بررسی تورهای ایتالیا به سایت توریاب مراجعه فرمایید.

جنگل گرون والد برلین

با داشتن تفریحات زیاد و نقاط دیدنی شگفت انگیز، جنگل گرون والد (Grunewald Forest ) یکی از دیدنی ترین نقاط برلین است.

جنگل گرون والد در برلین که در ابتدا تفرجگاهی لوکس در اواخر قرن بیستم بود، اکنون برای بازدید تمام گردشگران مناسب است. از دوستداران طبیعت گرفته تا علاقه‌مندان به تاریخ، ورزش در فضای باز و گشت و گذار، این جنگل در جنوب غربی برلین، جاذبه های زیادی را در منطقه 3 هزار هکتاری خود برای کشف دارد. این جنگل دارای انواع درختانی مانند کاج، راش، بوط، صنوبر و اقاقیا می باشد. همچنین حیواناتی مانند پرندگان گوناگون و گوزن ها در محیط طبیعی این جنگل زندگی می کنند. این جنگل دارای امکانات شنا و آبتنی، تپه مصنوعی و نیز دریاچه ای زیبا می باشد که آن را به یکی از زیباترین جنگل های آلمان تبدیل نموده است.

بررسی تورهای اروپا در وب سایت لست تورز

سفر به سه‌نا ایتالیا

تمام گردشگران بعداز اینکه از شهر سیه‌نا بازدید می‌کنند تنها یک واکنش دارند و آن‌هم اعلام علاقه شدیدشان به این شهر است. این یکی از بهترین شهر‌های حفظ‌شده از قرون‌ وسطا در ایتالیا است. سیه‌نا پر شده است از ساختمان‌های قرون وسطایی و رنسانسی و یکی از بهترین کلیساهای جامع توسکانی را در خود جای داده است. در جنوب سیه‌نا و در موزه باستان‌شناسی کومونه Asciano، می‌توانید آثار باقی‌مانده از تمدن اتروسک را ببینید.

رودخانه دنیپر

رودخانه دنیپر(Dnieper) با طول 2200 کیلومتر چهارمین رودخانه طولانی اروپا پس از ولگا(Volga ) دانوب (Danube ) و اورال(Ural ) است.

مساحت دنیپر اوکراین در حدود 505 هزار کیلومتر مربع می باشد . رودخانه معمولاً به سه قسمت تقسیم می شود. قسمت بالایی که به شهر کیف می رسد و قسمت میانی بین شهر کیف و شهر زاپروژیا(Zaporizhzhya ) اکراین و قسمت پایین آن بین شهر زاپروژیا و دهانه رودخانه در دریای سیاه تشکیل شده است. تقریباً 600کیلومتر از این آب راه در روسیه واقع شده است و 800 کیلومتر در بلاروس و 1400کیلومتر در داخل اکراین قرار دارد. رودخانه دنیپر نه تنها به دلیل سدهایی که تأمین برق می کند بلکه برای تسهیل تجارت و تأمین یک آب راه برای انتقال کالا به کشورهای مختلف اروپایی نیز دارای اهمیت است. رودخانه دنیپر به دلیل طول زیاد دارای 32000 شاخه از جمله رودخانه های سوژ(Sozh) و دسنا(Desna) و تروبیژ(Trubizh) و بیلوزرکا(Bilozerka) و دروت(Drut)و برزینا (Berezina) و پریپیات (Prypiat)است.

شهر رم ایتالیا

از جمله زیباترین شهرهای ایتالیا و اروپا است. وجود ساختمان های تاریخی در این شهر بر زیبایی آن افزوده است و باعث جذب گردشگران زیادی به این شهر شده است. این شهر شباهت بسیار زیادی به صحنه تئاتر دارد. رستوران ها و کافه های متعدد و زیبای آن نیز به جذابیت این شهر افزوده است، جاذبه های گردشگری در این شهر به قدری زیاد است که گاهی امکان دارد فرصت بازدید از تمامی جاذبه های آن برای شما پیش نیاید. علاه بر این مکان های باستانی، کلیساهای قدیمی، نقاشی های ارزشمند و برج پیزا از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می شوند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها