تبانی در تنیس روی میز؟

دبیر فدراسیون از احتمال رخداد تبانی در یکی - ۲ بازی از رقابت‌های انتخابی تیم ملی داد.

تبانی در تنیس روی میز؟

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز درباره اتفاقات رخ داده که منجر به تعلیق امین احمدیان شد گفت: احمدیان در بازی با روئین تن تنها به یک امتیاز نیاز داشت تا برنده بازی باشد، اما بازی را واگذار کرد و در ادامه رفتاری داشت باعث شد تا سرداور مسابقه او را اخراج کند، این اتفاق، اما بار نخست نبود که اتفاق افتاد و پیش از این هم سابقه داشت، به همین دلیل تصمیم بر آن شد تا زمان برگزاری کمیته انضباطی این ورزشکار محروم شود.

او در ادامه و درباره مسائل حاشیه‌ای دیگر رقابت‌های انتخابی تیم ملی عنوان داشت: یکی - ۲ بازی مشکوک به تبانی است که روی انتخاب نفرات هم تاثیر گذاشته است، فدراسیون هم تا حدودی ابعاد ماجرا را مورد بررسی قرارداده است و فیلم بازی هم آماده است تا بررسی‌ها صورت بگیرد و پس از کمیته انضباطی نتایج آن اعلام شود.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز درباره نفرات انتخاب شده برای تیم‌های ملی بانوان و آقایان عنوان داشت: نیما و نوشاد عالمیان در دور نخست این رقابت‌ها انتخاب شدند، اما ۲۲ نفر دیگر با توجه به احتمال تبانی و مسائل مطرح شده هنوز مشخص نیستند و باید پس از بررسی در کمیته انضباطی همان طور که پیش‌تر اشاره شد بررسی‌ها صورت بگیرد.

او افزود: در بخش بانوان، اما هر ۴ ورزشکار تیم ملی انتخاب شده اند و خانم‌ها حاجیلو، شهسواری، اشتری و صفایی نفراتی هستند که در ترکیب تیم ملی بانوان حضور دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها