۱۳۴ دانشجوی رانتی از ادامه تحصیل منع شدند

با پیگیری های انجام شده ، ۱۳۴ دانشجوی دانشگاه آزاد که بدون داشتن حدنصاب و شرایط قانونی تغییر رشته داده بودند، از ادامه تحصیل منع شدند.

۱۳۴ دانشجوی رانتی از ادامه تحصیل منع شدند

دکتر کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: با پیگیری‌های مستمر وزارت بهداشت کسانی که با استفاه از رانت و به انحاء مختلف به صورت غیرقانونی و با نداشتن حد نصاب لازم روی صندلی‌های رشته‌های گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نشسته بودند، عملا از ادامه تحصیل در این رشته‌ها منع شدند.

وی در این باره افزود: با استناد به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، بیش از ۱۳۴ دانشجو که تحت عناوین مختلف از جمله فرزند هیات علمی و ... بدون داشتن حد نصاب و شرایط قانونی به رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی تغییر رشته داده بودند از ادامه تحصیل منع شدند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: رفتارهایی از این دست بدون شک موجب احساس بی‌عدالتی، تبعیض، یاس و ناامیدی در میان خیل جوانان و دانشجویان این کشور می‌شود و قطعا مقابله با این رفتارها می‌تواند منجر به تقویت حس قانون‌گرایی، رفع تبعیض و ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام آموزش عالی و آموزش پزشکی کشور خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت تاکید دارد که با کلیه افرادی که در این مسیر تخلف کرده‌اند، از مسیر و مجاری قانونی مربوطه و مطابق مقررات باید برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • شهروندایرانی
    0

    باسلام اگراین حرفا راسته پس اونایی روهم که صندلی خریدن یاسوال خریدن اومدن رشته های تاپ نشستن نمونش توشهرما باخریدصندلی دندانپزشکی شهید بهشت نشسته داره میخونه خیلی راحت به ریش همه هم میخنده به جهنم اونایی هم که میگن گرفتنشون اگه میتونیداینارواخراج کنید

  • رضا
    0

    خیلی خیلی راحت میتونن کسانی را که صندلی خر یده اند را مشخص کرد. رتبه و درصد های هر شرکت کننده را چک کنند کسانی که با رتبه های ضعیف وارد رشته های پزشکی شده اند اگر سهمیه خاص نباشند قطعا با تخلف وارد شده اند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها