حادثه در ساختمان پلاسکو؛ ۴۴ سال پیش؛ زنی جوان از طبقه پانزده خود را به پایین پرت کرد

آن زن گفته می‌خواهد تهران را از فراز ساختمان پلاسکو تماشا کند. یکی از مغازه‌داران او را به رستوران ساختمان راهنمایی کرده بود. این زن بعد از صرف غذا از پنجره رستوران خود را به پایین پرت کرد.

حادثه در ساختمان پلاسکو؛ ۴۴ سال پیش؛ زنی جوان از طبقه پانزده خود را به پایین پرت کرد

ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه روز پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۵۴ یک زن جوان خود را از طبقه پانزدهم ساختمان پلاسکو به پایین انداخت و کشت. روزنامه اطلاعات دو روز بعد، شنبه ۲۹ آذر، این خبر را در صفحه نخست خود اعلام کرد و درباره جزئیات بیش‌تر آن چنین نوشت:

در کیفی که این زن با خود داشت یک قطعه عکس دونفره پیدا شد که پشت آن نوشته شده بود: «من عشقم [عاشقم]من خودم خودکوشی [خودکشی]کردم.» این زن که روی بام اتاقک یک پارکینگ سقوط کرده بود استخوان‌های بدنش خرد شد و صورتش قابل تشخیص نبود. او شلوار جین آبی و پالتوی مشکی به تن داشت و بیست تا بیست و پنج ساله به نظر می‌رسید.

حادثه در ساختمان پلاسکو؛ ۴۴ سال پیش؛ زنی جوان از طبقه پانزده خود را به پایین پرت کرد

عده‌ای از کسبه محل به خبرنگار اطلاعات گفتند این زن را دیده‌اند که به یکی از مغازه‌های طبقه دوم مراجعه کرده و گفته می‌خواهد شهر تهران را از فراز ساختمان پلاسکو تماشا کند و پرسیده: «آیا این ساختمان تراس هم دارد؟» یکی از مغازه‌داران طبقه دوم در مقابل سوال زن او را به رستوران ساختمان که در طبقه آخر قرار داشت، راهنمایی کرده بود. گفته می‌شد این زن بعد از صرف غذا در رستوران کیف خود را روی میز گذاشته و از پنجره رستوران خود را به پایین پرت کرده بود.

متصدی پارکینگ پشت ساختمان که زن روی بام پارکینگ او افتاده بود با مشاهده صحنه سقوط ماموران کلانتری ۹ را در جریان قرار می‌دهد. ماموران کلانتری بی‌درنگ به محل حادثه می‌رسند و جنازه را تحویل پزشکی قانونی می‌دهند.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها