رئیس کمیسیون عمران مجلس:

سیاست‌زدگی، اقتصاد را عقب‌مانده کرده است/ نگاه سیاسی دولت به صنعت

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: حوزه‌های اقتصادی و صنعت در دولت‌ها دچار مشکل سیاست‌زدگی هستند و همین امر موجب شده از پیشرفت و توسعه عقب بمانند.

سیاست‌زدگی، اقتصاد را عقب‌مانده کرده است/ نگاه سیاسی دولت به صنعت

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: حوزه دفاعی در ۴۰ سال عمر جمهوری اسلامی به شکل قدرتمند پیشرفت کرده و در راه توسعه قدم برداشته است؛ علت اصلی این پیشرفت آن است که نهادهای تحت نظر رهبری دارای ثبات مدیریتی و مدیریت قوی هستند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حوزه‌های اقتصادی و صنعت در دولت‌ها دچار مشکل سیاست‌زدگی هستند و همین امر موجب شده از پیشرفت و توسعه عقب بمانند.

وی افزود: مشکلات کشور را می‌توان حل کرد به شرط آنکه از سیاست‌زدگی عبور کنیم، نگاه سیاسی به مدیران نداشته باشیم و به افراد توانمند فرصت خدمت بدهیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ملت ایران در تحریم‌ها به این جمع‌بندی رسیدند که می‌توانند با توکل به خدا و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، مشکلات را حل کنند. اگر به ظرفیت‌های داخلی توجه بیشتری کنیم و نگاهمان را از غرب به داخل معطوف نمائیم، می‌توانیم مشکلات اقتصادی موجود را حل کنیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به انتقادات مردم به ناکارآمدی‌های دولت، به نظر می‌رسد جریان‌ مقابل دولت و جریان اصولگرایی در مجلس یازدهم شانس بیشتری برای انتخاب دارند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها