پاسخ معنادار حسام‌الدین آشنا به شایعه مسافرت تفریحی رئیس‌جمهور

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور به شایعه مسافرت تفریحی رئیس جمهور واکنش نشان داد.

پاسخ معنادار حسام‌الدین آشنا به شایعه مسافرت تفریحی رئیس‌جمهور

حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور در توئیتی کنایه آمیز خطاب به شایعه‌سازانی که گفته بودند، حسن روحانی به سفر تفریحی شمال رفته است، با اشاره به حضور غیرمنتظره ابراهیم رئیسی در شهر ورامین، نوشت: وقتی رفیقتان در دنیای واقعی به ورامین می‌رود باید رقیب خیالی‌تان را در دنیای مجازی به محمود آباد بفرستید و چهارده عضو دولت را هم همراهش کنید تا مردم در دوقطبی‌های خودساخته غرق شوند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • بدون نام
    0

    حالا چه لزومى دارد در يك اعتراض يا تكذيب شايعه اينهمه زيبا نويسى ادبيات خاص بكار بردن رفيق بازى رقيب بازى متلك گويى اشكار و نهان غرق شدن مردم در دو قطبى و در مجموع تمسخر و دشمن تراشى بكار ببريد. اين روش بنوعى اقرار به ضعف و كم اوردن است كه در شان رياست جمهورمحترم نيست در شان اطرافيانش هم نبايد باشد. وقار دولت را با بلند همتى حفظ نماييد. اگر در اين اظهار نظر با نادانى من جسارتى ميبينيد به بزرگى خودتان ببخشيد. ذوق و شوقى هم به انعكاس اين نظر ندارم فقط مايلم كه خوانده شود.

  • م
    0

    من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن آشنا کرد قصه تلخ امروز رئیس جمهور و اطرافیانش آخر مرد حسابی این هم عکس العمل است که نشان می دهید خوب هوای تهران بشدت ناسالم است در این روزها بد نبود شما و آقای رئیس از کاخ سعد آباد می رفتید حرم عبدالعظیم حسنی هم در میان مردم بودید هم دست به دامان حضرت می شدید دعا بفرمایند شاید مشکل حل شود از دست شما که دیگر کاری بر نمی آید..

  • حمید
    0

    سلام جناب آشنا. رفتن به ورامین و سرکشی به شهرستان و رسیدگی به مشکلات مردم چه ربطی به این شایعه یا واقعیت دارد؟ چرا هر اتفاقی بیافتد باید یک طرف مشکلش را به رقیب ربط داد. کمی با دید وسیعتر به مواضع خود نگاه کنید. لطفا

  • محمد سرخابی
    0

    آقای اشناشما از اونجاهایی که آقای روحانی در زمان بحران در اونجا حضور داشته دو جا رو نشون ملت دادید حرف شما درسته البته این شامل حضور روحی آقای روحانی با دعا و نظر سنجی از داخل خودرو نمیشه من به آقای رییسی میگم منبعد برای رسیدگی به درد مردم از شما اجازه بگیرند تا دو قطبی ایجاد نشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها