بازگشت دوباره لژیونر هندبال به تیم ملی

نصرتی: با جان و دل در خدمت هستم

لژیونر هندبال ایران که طی چند هفته گذشته از تیم ملی خداحافظی کرد، پس از دعوت دوباره به تیم ملی گفت: اکنون که تیم ملی به من نیاز دارد با جان و دل در خدمت هستم.

نصرتی: با جان و دل در خدمت هستم

چندی پیش شاهو نصرتی، لژیونر هندبال ایران در لیگ رومانی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از تیم ملی هندبال خداحافظی کرد. البته او بعدها گفت تصمیمش موقتی است اما این تصمیم در شرایطی که تیم ایران در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی است نگرانی‌هایی را در مورد جایگزین او به وجود آورد. با این حال روز گذشته اسامی بازیکنان دعوت شده به آخرین اردوی تیم ملی اعلام شد و نام شاهو نصرتی نیز در این لیست وجود داشت.

نصرتی در مورد دعوت دوباره اش به تیم ملی و اینکه آیا حاضر به همراهی تیم در مسابقات قهرمانی آسیا است، به ایسنا گفت: لیست دعوتی‌های تیم ملی را روز گذشته دیدم. چیزی پیش نیامده که به تیم ملی نروم حتی قبلا گفتم که هر زمان تیم ملی به من نیاز داشته باشد در خدمت هستم چون برای پرچم ایران و خانواده بزرگ هندبال است. اکنون زمانی است که همه بازیکنان خوب از جوان و باتجربه گرفته دور هم جمع شده‌اند و شانس زیادی برای جهانی شدن داریم تا دوباره هندبال روی غلتک بیفتد.

او در این مورد افزود: سرمربی تیم ملی قبل از اردوی قطر به صورت شخصی به من گفت که می‌خواهم از جوانان استفاده کنم و نظرش این بود که آن دوره کمکی نکنم اما بعد از اردوی قطر به من زنگ زدند که گفتم هیچ مشکلی نیست. خداحافظی من از تیم ملی همیشگی نبود و اکنون که به من نیاز است با جان و دل در خدمت تیم ملی هستم.

باید برای جهانی شدن بجنگیم

لژیونر هندبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا شانس کسب سهمیه جهانی را داریم؟ گفت: در مسابقات انتخابی المپیک 2020 نتیجه خیلی خوبی گرفتیم و اکنون تیم کاملا عوض شده است به گونه‌ای که ریشه و پایه تیم بازیکنان باتجربه هستند و در کنار آنها جوانان حضور دارند. روی کاغد ۱۰۰ درصد جهانی می‌شویم اما باید بجنگیم. همیشه گفته‌ام اگر قرار باشد با بهترین تیم های دنیا بازی کنیم و فقط یک درصد شانس داشته باشیم در صورتی که برای آن یک درصد بجنگیم و هدف داشته باشیم، موفق می‌شویم.

او در این مورد افزود: هندبال بازی لحظه‌هاست و نمی‌شود تیمی را از پیش باخته یا برده فرض کرد. تیم خوبی با ترکیب باتجربه و جوانان داریم. فدراسیون هم یک اردوی ترکیه در نظر گرفته است. البته قبل از آن تیم در قطر بود که اردوی خوبی داشته و تنها مشکل عدم هماهنگی بازیکنان بوده است. امیدوارم در این اردوی ترکیه هماهنگی لازم را به دست بیاوریم و با تمام قدرت به کویت برویم تا نتیجه خوبی را برای پرچم ایران و خانواده هندبال کسب کنیم.

همیشه برخی دنبال سنگ اندازی هستند

نصرتی در مورد حواشی اخیر هندبال کشور بیان کرد: در همه ورزش‌ها برخی دنبال سنگ اندازی هستند اما اگر بنا بر فتح قله است نباید به حواشی توجه کرد و باید راه خود را رفت. نباید به این مسائل توجه کرد چون هم کارایی و سیستم روانشانسی فرد تاثیر می‌گذارد. همه جا این مسائل وجود دارد اما باید به هدفمان که جهانی شدن تیم است توجه کنیم. امیدوارم همه مردم و خانواده هندبال دست به دست هم بدهند تا دوباره جهانی شویم چون هندبال فراز و نشیب زیادی داشته است و به جهانی شدن نیاز داریم. قبلا تیم نتیجه نمی‌گرفت، مدیریت فدراسیون و یا سرمربی تیم دائم عوض می‌شد اما اکنون با آقای حبیبی به مسابقات می‌رویم و امیدوارم با تصمیمات فنی خود بتواند نتیجه خوبی کسب کند تا هندبال از این شرایط خارج شود.

به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام‌جهانی روزهای ۲۶ دی تا ۷ بهمن در کویت انجام می‌شود. در این رقابت‌ها ۱۳ تیم در قالب ۴ گروه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

گروه‌بندی مسابقات به شرح زیر است:

گروه اول: ایران، نیوزلند و بحرین

گروه دوم: ژاپن، قطر و چین

گروه سوم: کره‌جنوبی، عربستان و استرالیا

گروه چهارم: عراق، هنگ‌کنگ، کویت و امارات

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها