روحانی: فردا اگر شرایط سیاسی ما تغییر کند، قیمت ارز نصف خواهد شد + فیلم

رییس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: روابط ما با ۱۲ کشور همسایه بسیار صمیمانه و گرم است و امیدواریم این دو سه کشور نیز به بقیه ملحق شده و زندگی خوبی در این منطقه داشته باشیم.

روحانی: فردا اگر شرایط سیاسی ما تغییر کند، قیمت ارز نصف خواهد شد + فیلم

حجت الاسلام حسن روحانی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای ادرای استان اردبیل به جایگاه مرزی استان اردبیل اشاره کرد و بیان کرد: با همسایه شمالی این استان یعنی آذربایجان روابط بسیار گرم و صمیمانه‌ای داریم و همکاری‌های مشترکی بین دو کشور در حال انجام است

وی اضافه کرد: چند طرح بزرگ مشترک بین دو کشور اجرا شده و چند طرح دیگر نیز پیش رو داریم، شهرک صنعتی مشترک که محل آن استان اردبیل است بین دو کشور ایجاد خواهد شد، ضمن اینکه طرح راه آهن از آستارا به رشت با مشارکت این کشور در حال اجراست.

رییس جمهوری با اشاره به استعدادهای استان اردبیل و خدمات در این منطقه گفت: در این استان در زمینه بزرگراه و راه آهن تلاش خوبی شده و یکی از آرزوهای مردم در این دولت محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح‌های افتتاحی امروز در استان اردبیل بسیار مهم بود، در صنعت شاهد تحول خوبی در استان هستیم، ساخت کامیون بدست توانمند ایرانیان در این استان ارزشمند است و اینکه ظرفیتی وجود دارد که می‌تواند با تکمیل ظرفیت روزانه ۵۰ کامیون سنگین را بسازد و تحویل دهد کار بزرگی است.

وی بیان کرد: در بخش لاستیک‌سازی که یک فاز آن را افتتاح کردیم برای خودروهای سنگین و کامیون ها ۳۰۰ هزار لاستیک را در سال تولید کند که کار بسیار ارزشمندی است.

آقای روحانی اضافه کرد: این استان ظرفیت بزرگی در معادن دارد و اگر در برنامه‌ریزی‌ها اعمال شود در شناسایی این ظرفیت‌ها باید تلاش شود و معادن به مردم واگذار شود، باید به مردم کمک کنیم. بخشی از اشتغال و ثروت برای کشور ما معادن هستند.، این استان همچنین استعداد خوبی در گردشگری دارد.

رییس‌جمهور در ادامه گفت: فردا اگر شرایط سیاسی ما تغییر کند قیمت ارز نصف خواهد شد. اگر در شرایط تحریم نبودیم امسال حداقل ۶۰میلیارد دلار پول نفت داشتیم:

رئیس‌جمهور همچنین گفت: بدون اینکه کشور را کوپنی کنیم، کشور را اداره کردیم. دنبال ساخت دریاچه های مصنوعی زیادی در کشور بودم، اما سرمایه گذار آن را پیدانکردیم:

روحانی در ادامه گفت: قبلاً جایی داشتیم که دعوای شورای نگهبان و مجلس را حل میکرد اما الان همانجا احتیاج به روغن کاری دارد:

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • یه نفر
    0

    40 ساله وعده فردا و فرداهارو میدین!!! عمرمون تو بدبختی تموم شد...بسه دیگه!

  • احمد
    0

    سوال اول. آ فای روحانی از کجا می دانید با تغییر قیمت دلار نصف می شود. یا که منظور شما دوبرابر خواهد شد

  • محمد
    0

    بسیار خوب ماهم باور کردیم

  • عدالت
    0

    دشمن ایران زمین

  • ناشناس
    0

    دولتی که با امید دادن رای اورد باز هم امید میده. ان شالله امیدتون بشه ناامید که معنی واقعی امید رو از یادمون بردید!

  • اکبر
    0

    بدبخت مون کردین‌بس اَست‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها