اظهارات عجیب کارشناس صداوسیما؛

ازدواج با جِن‌ها امکان‌پذیر است، حتی بچه‌دار هم می‌توان شد! + فیلم


12 دی 1398 - 11:12
5e0d9ee7c29e0_2020-01-02_11-12
کارشناس صداوسیما می‌گوید: ازدواج با جِن‌ها امکان‌پذیر است، حتی بچه‌دار هم می‌توان شد.

حجت الاسلام محمدی کارشناس تلویزیون می گوید: ازدواج با جِن‌ها امکان‌پذیر است، حتی بچه‌دار هم می‌توان شد.

 

کارشناس صداوسیما می‌گوید: ازدواج با جِن‌ها امکان‌پذیر است، حتی بچه‌دار هم می‌توان شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

12 دی 1398 - 11:12

حجت الاسلام محمدی کارشناس تلویزیون می گوید: ازدواج با جِن‌ها امکان‌پذیر است، حتی بچه‌دار هم می‌توان شد.

 

66

نظرات 20
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حجت 0 0 پاسخ 1398/10/28 -21:13

واقعا شما چه جانوری هستی بیلیاقت

رضا 0 0 پاسخ 1398/10/26 -11:41

با سلام بر فرض که چنین چیزی باشد چه ضرورتی دارد در رسانه ملی برای عموم مطرح گردد آن هم بدون مقدمات لازم...... جای فصاحت و بلاغت خالی....

بنده ی گنهکار 0 0 پاسخ 1398/10/23 -17:34

عزیزان!!! گوش جان فرا دهید --- عزیزان !!! اگر می خواهید همیشه در زندگی موفق و در سیدن به نیازهای مشروع لازم زندگی خویش همیشه بموقع کام روا باشید ؛ لحظه ای از قدر شناسی الطاف بی کران لحظه به لحظه ی خداوند منان به وجود خویش غفلت نکید و با جان و دل همیشه به هر یک از اندک خواسته های قرآنی بحق و ساده و آسان ذات اقدس او که همگی بنفع شما است پاسخ مثبت بموقع بدهید. عزیزان!!! تنها با این قدر شناسی و با این پاسخ مثبت بموقع است که خداوند شما را با اراده و با رحمت و مهربانی و حکمت فرا گیر خویش از بلایا حفظ می کند و مصون نگه می دارد و نیازهای مشروع لازم زندگی شما را بموقع بر آورده می کند.

شربیان 0 0 پاسخ 1398/10/14 -08:18

تو شهرما یه مردی بود بهش میگفتن پادشاه جن ها میگفتن از جن ها زن هم داره ما ندیده بودیم فقط حرف بود شنیده بودیم اونم پارسال مرد

بسم ا... 1 0 پاسخ 1398/10/13 -02:01

صداو سیما که جنیه! اینو دیگه مطمئنیم!

یکی 1 0 پاسخ 1398/10/13 -01:52

گمونم خودش هم جنه!

هئی 4 0 پاسخ 1398/10/12 -22:01

صنعتی و سنتی چه ها که نمیکند

ج 0 0 پاسخ 1398/10/12 -21:25

فقط همینمون کم بود که جنی هم بشیم اخه پرفسور با زن انس ازدواج کردیم پدر هفت جد و ابادمونو در اورده اگه با جن بشه چی میشه

مشاور 0 0 پاسخ 1398/10/12 -20:33

آقای محترم ...یک نفر بغیر از خودت را بگو که با اجنه ازدواج کرده است

بنده خدا 5 0 پاسخ 1398/10/12 -17:54

خب این مشکل بزرگم بحمدلله حل شد

میلی 8 0 پاسخ 1398/10/12 -17:36

صدا و سیما از وقتی فهمید نمیتونه محبوب باشه تصمیم گرفت منفورترین باشه... خوب داری پیش میری آفرین!

الام 9 0 پاسخ 1398/10/12 -16:12

سلام ایا برای ازدواج با اجنه شیربها و مهریه هم رعایت میشود ایا در خواست ماشین خوب و مسکن شغل پر درامد هم جز مانور اجنه برای اذدواج است

حمید 1 0 پاسخ 1398/10/12 -14:56

داداشامحترم ی سووال ذهنمودرگیرکرده:من جن روباچشای خودم دیدم اونم ب دفعات, ولی جن ازجنس آتشه وانسان ازجنس گل, حالاسووال؟اینجاست چطوازلقاح این دوتا بچه حاصل شود آخه جن وقتی نزدیک آدم بیادبدن ازگرمای وجودش پرتب وتاب میشه ودما بدن بالا میره،بماندک....تابچه دارشوند

حسن کجایی؟ 2 1 پاسخ 1398/10/12 -14:47

چرا عجیب؟ سال 1363چند ماه با بنده خدایی دوست شدم . هم زن اجنه داشت هم فرزند .

ج 1398/10/12 -21:23

دوست شما خودش هم جن بوده

ازدواج 3 0 پاسخ 1398/10/12 -14:20

افرین ......بخاطر همین هاله نور را دیده است

کاربر ناشناس 4 0 پاسخ 1398/10/12 -12:26

درکشورما خداراشکرپرازجنهای متفاوت استومخصوصان جنهای کوهووحشی

حجت 6 1 پاسخ 1398/10/12 -12:13

همین خرافات پدر صاحب این مملکت رو در ارورده و مشکل ما فقط ازدواج با اجنه است و بس !!!!!!!!!

محمد 6 0 پاسخ 1398/10/12 -12:03

برای ازدواج با اجنه محترم کجا باید برویم

آشنا 1398/10/12 -15:54

میترسم وام ازدواجش ببره و در بره. اونوقت چه خاکی بسر کنم.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks