آخرین فرصت ثبت نام متقاضیان دریافت کمک معیشت دولت اعلام شد

آخرین مهلت ثبت درخواست برای دریافت یارانه معیشتی اعلام شد.

آخرین فرصت ثبت نام متقاضیان دریافت کمک معیشت دولت اعلام شد

در آخرین اطلاعیه ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت آمده است که زمان ثبت درخواست دریافت بسته حمایت معیشتی برای افرادی که در لیست یارانه بگیران نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده‌اند، از ساعت ۲۲ روز ۱۰ دی ماه آغاز شد.

طی روزهای سوم الی بیستم آذر ماه، ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ سرپرست خانواری که در لیست یارانه بگیران نبودند و خود را حائز دریافت بسته حمایت معیشتی می‌دانستند، اقدام به ثبت شماره ملی خود در کد دستوری #۶۳۶۹* کردند؛ این افراد می‌توانند از ساعت ۲۲ روز سه شنبه۱۰ دی ماه با مراجعه به سایت hemayat.mcls.gov.ir نسبت به ثبت درخواست دریافت این بسته اقدام کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که برای ثبت نام نیز سرپرست خانوار باید اطلاعات هویتی و شماره تلفن همراه خود را در سامانه ثبت کند.

بر این اساس مهلت ثبت درخواست در سایت، از ساعت ۲۲ روز دهم دی ماه به مدت ۱۴ روز (تا ۲۴ دی ماه) فراهم شده است. پس از بررسی اولیه اطلاعات و تعیین وضعیت، نتیجه بررسی درخواست متقاضیان به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه، پیامک خواهد شد.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه بعد از بررسی درخواست‌های متقاضیان دریافت یارانه معیشتی ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تایید شده و دو مرحله را یکجا دریافت می‌کنند. همچنین بررسی درخواست‌ها در وزارت تعاون ادامه و امکان افزایش تعداد مشمولان ادامه دارد.
تا کنون دو مرحله واریز یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار صورت گرفته است.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • کردستان
    0

    به ملا نصرالدین گفتن وسط دنیا کجاست گفت همینجاست اگه باور ندارید متر کنید .دولت هم میگه به شصت میلیون یارانه داده میگی نه بشمار.الکی میگن من با حقوق یک و هفتصد مستاجر و دو فرزند ندادن رفتم تو سایت جواب اومده که من صدو هفتاد میلیون حقوقمه .اخه کارشناس ابله نگفتی چرا صد و هفتاد حقوقته .چکاره ای مگه .به نظر من سرکاریه تا یه مدت بعد هم حذفش میکنن .

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      اره برای منم زدن 500میلیون سال گذشته درامد داشتی یه کارمندم که ماهی 2900 حقوقمه من اگر 500 میلیون داشتم مهاجرت میکردم اروپا چرا ایران میموندم به والله قسم جزدروغ چیزی نمی گن 60 ملیون کجا بود علی برکه الله

  • فاطمه میرزایی
    0

    برای یارانه معیشتی خواستم کمک کنید چون بدای من واریز نشد

  • شرف صادقی
    0

    من یک کارمند بازنشسته هستم مجوز بررسی حسابم راهم به دولت دادم نه جواب دادن نه یارانه به دادن مجدد بررسیکنید

  • مریم سادات موسویان
    0

    سلام من یک بچه دارم وتوخونه های مردم برای نظافت کردن کار میکنم روزانه حقوق میگیرم و الان هم به خاطر زانو درد شدیدمریض وبه خاطره کرونا من بیکارم

  • مهرداد منادی
    0

    من راننده کمکی. تاکسی هستم .. چرا ندادن

  • محمد نوبخت
    0

    والله من یک تحصیل کرده در رشته حسابداری میباشم که به دلایل نامشخص برای خودم یارانه بنده از سال ۹۶ قطع شده و هرچقدر پیگیری کردم به هیچ جایی نرسیدم والان بیش از یکساله که بیکارم و موفق نشدم کار پیدا کنم و از وقتی که کد دستوری برای دریافت کمک معیشتی من ثبت نام کردم که در جواب آمد که مهلت نام برای شما متعاقبا اعلام میشود که هرکز این زمان فرانرسید و باز پیگیریهایم بی نتیجه ماند.

  • حسن فروتن
    0

    من معلول جسمی حرکتی هستم دولت تدبیر و امید من را از زندگی سیر کرده تو این شرایط این بسته ها را به کی میدند این دومین پیام من هست ما از کرونا نمیدیم از گرسنگی میمریم 6609317836 0913126294

  • رامین بیرانوندی
    0

    چرا به من بسته معیشتی تعلق نگرفته با این حقوق ناچیزی که من دارم در صورتی که میبینم اونایی که خونه و حقوق خوب دارن بسته معیشتی میگیرن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها