سریال پربازیگر جدید تلویزیون / عکس

پربازیگرترین سریال دفاع‌مقدس تلویزیون در برف و سرما فیلمبرداری‌اش را ادامه می‌دهد تا سال آینده روانه آنتن شود.

سریال پربازیگر جدید تلویزیون / عکس

«ایل دا» یکی از بزرگترین سریال‌های تلویزیون در حوزه دفاع‌مقدس است؛ سریالی که قصه فداکاری و ایثار مردم غرب کشور در اوایل جنگ تحمیلی را روایت می‌کند. کارگردانی‌اش برعهده راما قویدل است و فیلمنامه‌اش را نوشین پیرحیاتی نوشته و در ۲۶ قسمت و ۸۰ لوکیشن استان لرستان تصویربرداری می‌شود. تصویربرداری سریال "ایل‌دا" همزمان با عید قربان در منطقه روستایی اطراف شهرستان خرم‌آباد آغاز شد.

تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ,

سریالی که هنوز شبکه‌ و زمان دقیق پخشش مشخص نیست اما احتمال دارد با نظر معاونت سیما از شبکه یک سیما پخش شود. این سریال هم همچون دیگر سریال‌های بومی تلویزیون، آنتن را به روایت‌های جدید و جذاب از مناطق دیدنی و بکر کشور مزیّن می‌کند.

تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ,

تهیه‌کننده سریال به پیچیدگی‌ها و سختی‌های کار "ایل‌دا" اشاره کرد و گفت: این سریال تلویزیونی در خرم‌آباد، کار سخت، پیچیده و طاقت‌فرسایی بوده و است که با حمایت‌های ویژه سازمان صداوسیما، مدیران محلی، استانی و متولیان امر در حوزه دفاع‌مقدس پیش می‌رود؛ امیدواریم با حمایت‌های همه‌جانبه متولیان امر در این حوزه، ناگفته‌های موجود در دفاع‌مقدس به سریال و فیلم‌های متنوع و بامحتوایی تبدیل شوند. ساخت اینگونه سریال‌ها که از شهر و آپارتمان دور می‌شود، سخت و پیچیده است و امکان هر نوع اتفاقی وجود دارد؛ همه خوشبختانه در سلامت جلوی دوربین هستند و کار را پیش می‌برند.

تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ,

وی با اشاره به اینکه حمایت نشویم کارهای دفاع‌مقدس کمرنگ می‌شوند، افزود: اگر این نوع کارها حمایت نشود در این حوزه به مرور کمرنگ‌تر می‌شویم و حتماً در این برهه که نسل جوان ما نیازمند دانسته‌های ارزشمند حوزه دفاع‌مقدس است، آسیب خواهیم دید.

منبع: تسنیم

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها