مدیرعامل شرکت گلدسیت:

ممنوعیت واردات مبلمان، کیفیت داخلی را افزایش داد

مدیرعامل شرکت گلدسیت تاکید کرد :در تولید صندلی و مبلمان اداری علاوه بر طبی بودن، ارگونومی و راحت بودن به بحث شیک و لوکس بودن توجه می کنیم که همین موضوع موجب وجه تمایز تولیدات ما از سایر رقبای داخلی است.

ممنوعیت واردات مبلمان، کیفیت داخلی را افزایش داد

پرهام جعفری در گفت و گوبا خبرنگار خبر فوری با بیان اینکه فعالیت شرکت از سال 89 آغاز شد گفت: حدود پنج سال است که در نمایشگاه مبلمان اداری شرکت کرده و محصولات جدید خود را به نمایش می گذاریم، در تولید محصولاتمان سعی کردیم به نیازهای مشتریان توجه زیادی داشته باشیم.

جعفری یادآور شد: البته توجه به لوکس بودن مانع نشد تا نیاز سایر مشتریانمان را نادیده بگیریم، ما تلاش کردیم برای تمامی اقشار جامعه تولیداتی داشته باشیم اما بعضی محصولات برای قشر خاصی از جامعه است که علاوه بر کیفیت و طبی بودن به لوکس و شیک بودن صندلی ها نیز تاکید دارد و توجه به این موضوع، موجب وجه تمایز تولیدات ما از سایر رقبای داخلی است.

مدیرعامل شرکت گلدسیت در بخشی از صحبت‌های خود به بحث ممنوعیت واردات مبلمان اداری از چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: از زمانی که واردات صندلی و مبلمان اداری ممنوع شد در واقع تلنگری به تولیدکنندگان وارد آمد و تصمیم گرفتند تا تولیدات شیک و تمیز داشته باشند تا نیاز قشر خاصی از جامعه که پیش از آن، نیازهای خود را از واردات تامین می کردند را پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: ما نیز برآن شدیم تا به این فاکتور بیش از پیش توجه کنیم و فروشگاهها و مجموعه هایی که مبلمان لوکس وارد می کردند بعد از بحث تحریم به عنوان نماینده تولیدات ما فعالیت کردند مثل فروشگاه پرشین چوب حافظ و یا فروشگاه برند برتر.

جعفری با بیان اینکه از دیگر مشتریان ما سفارتخانه ها هستند به ظرفیت تولیدی شرکت اشاره کرده و میزان آن را حدود هزار و پانصد صندلی در ماه عنوان کرد و افزود: اگر دولت در بحث صادرات تمهیداتی بیندیشد و مشکلات بانکی در این زمینه مرتفع شود می توانیم ظرفیت تولیدی خود را به 3تا4هزار صندلی در ماه افزایش دهیم ولی در حاضر به میزان نیاز جامعه تولید می کنیم.

وی در عین حال بیان کرد: البته در سالهای گذشته صادراتی به کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای عربی،عراق و یا آذربایجان داشتیم .

مدیرعامل شرکت گلدسیت در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اینکه شرکت گلدسیت به عنوان اولین تولیدکننده صندلی های اداری است که پنج پر و دسته های طلایی را تولید می کند افزود: کشورهای عربی از جمله اصلی ترین مشتریان ما محسوب می شدند ولی به دلیل بحث تبادلات مالی این موضوع کاهش یافت.

وی از مسوولان در خواست کرد که مشکلات تبادلات بانکی حل شود تا صادرات در این حوزه از سرگرفته شود.

جعفری در ادامه با اشاره به اینکه کشور ایتالیا در بحث طراحی مبلمان حرف اول را می زند اظهار کرد:بخش تحقیق و توسعه بازار در شرکت ما به این نتیجه رسید که گرایش مردم روزبه روز به محصولت لوکس افزایش می یابد و این باعث شد ما در طراحی تولیداتمان از محصولات ایتالیایی نیز الگوبرداری کنیم .
مدیرعامل شرکت گلدسیت همچنین یادآور شد: پیش از ممنوعیت واردات، برای تولید صندلی های لوکس، قطعاتی مثل پنج پر یا دسته هایی که آب کاری طلا شده اند را وارد می کردیم ولی بعد از تحریم سعی کردیم خودمان این قطعات را تولید کنیم .

وی در عین حال به استفاده و مشاوره از طراحان برای تولید صندلی و مبلمان اداری تاکید کرد و گفت: به این موضوع توجه خاصی داریم و برای طراحان، تمهیدات ویژه ای در نظر گرفتیم، چون امروزه بیشتر مردم از نظر طراحان برای دکوراسیون استفاده می کنند و ما نیز به این موضوع توجه ویژه ای داریم.

گفتنی است؛ آدرس وب سایت گلیدسیت: www.goldsit.ir
اینستاگرام: goldsit.co
ایمیل: goldsit.co@gmail.com

شماره تلفن های گلیدسیت 88064025 و 88622173 و آدرس واقع در ونک. ملاصدرا. شیراز جنوبی. پلاک19. واحد1 می باشد.

18

حجم ویدیو: 32.75M | مدت زمان ویدیو: 00:15:36 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها