حبیبی: ناهماهنگیم اما حل می شود

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: در حال حاضر ناهماهنگی مهمترین مشکل تیم ملی است که باید رفع شود.

حبیبی: ناهماهنگیم اما حل می شود

علیرضا حبیبی درباره اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال ایران در قطر اظهار داشت: اردوی تدارکاتی قطر اولین اردویی بود که اکثر لژیونرها و بازیکنان داخلی را در اختیار داشتیم. در دقیقه اول بازی مقابل قطر، علیرضا موسوی که یکی از بازیکنان کلیدی ایران بود دچار مصدومیت از ناحیه ابرو شد و در دو بازی بعدی هم نتوانستیم از حضور وی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در بازی آخر هم فرزاد رستمی، بازیکن گوش راست ما از ناحیه مچ پا مصدوم شد و وی را هم در اردوی پایانی در اختیار نخواهیم داشت. در اردوی تهران 18 بازیکن داخلی و لژیونر دعوت شده‌‌اند تا اردویی چند روزه را برگزار کنیم. البته در این مدت اگر شرایط لازم برای اردوی تدارکاتی ترکیه فراهم شود، راهی این کشور خواهیم شد تا با ترکیبی کامل بتوانیم چند دیدار دوستانه برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران خاطرنشان کرد: پویا نوروزی را هم در ادامه راه آماده‌سازی در اختیار خواهیم داشت. در صورت فراهم شدن حضور تیم ملی در ترکیه اگر بازیکنی دچار مصدومیت شود یا آمادگی کافی را نداشته باشد، زمان داریم تا تغییراتی در ترکیب تیم ملی ایجاد کنیم.

حبیبی درمورد مهمترین مشکلات تیم ملی در حال حاضر، تصریح کرد: ناهماهنگی مهمترین مشکل کنونی تیم ملی است. بازیکنان مدتی از هم دور بودند. ما تنها چند جلسه تمرین و چند بازی در قطر داشتیم که برای رسیدن به هماهنگی کافی نیست. اگر اردوی ترکیه فراهم شود، بسیار به ما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب‌ها را داشته باشیم.

وی با اشاره به دعوت مجدد از شاهو نصرتی برای حضور در اردوی تیم ملی، عنوان کرد: در اردوی قطر بازیکنان جدیدی حضور داشتند که در دوره قبل در مسابقات انتخابی المپیک غایب بودند و باید در جریان مسابقات رسمی مورد ارزیابی قرار می‌گرفتند. از ابتدا هم گفته بودم تا قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا احتمال هر نوع تغییری وجود دارد تا نیازها و مشکلات تیم رفع شود. آمادگی و عملکرد فعلی بازیکنان ملاک انتخاب نهایی ما خواهد بود

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها