ساری: یوونتوس اشتباهات زیادی مرتکب شده است

مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس می گوید که در تمرینات اخیر روی اشتباهاتی فراوانی که در نیم فصل اول مرتکب شده اند کار کرده اند.

ساری: یوونتوس اشتباهات زیادی مرتکب شده است

یوونتوس هنوز دو بازی تا پایان نیم فصل اول پیش رو دارد و قبل از تعطیلات زمستانی کار را با شکست 3-1از لاتزیو در سوپرکاپ ایتالیا به اتمام رساند. یووه در سری آ نیز با امتیازی برابر با اینتر و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد.

بانوی پیر فردا در زمین خود میزبان تیم خوب کالیاری خواهد بود.

مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس در نشست خبری این بازی گفت:« ما در بازی های گذشته اشتباهات زیادی مرتکب شده ایم و در تمرینات اخیر روی این اشتباهات کار کرده ایم. معتقدم بیش از آنکه به خنثی کردن بازی کالیاری فکر کنیم، باید روی پیشرفت سطح کیفی خودمان تمرکز داشته باشیم.

در بازی با لاتزیو از لحاظ ذهنی در شرایط خوبی نبودیم و این مساله حتی فراتر از اشتباهات تاکتیکی به ضررمان شد. مدافعان ما به دلیل دریافت گل تحت انتقاد قرار گرفتند ولی معتقدم آنها از سوی هافبک ها به خوبی حمایت نشدند و همه تقصیرات نباید متوجه آنها شود.»

ساری در مورد وضعیت مصدومان یوونتوس گفت:« باید تا فردا صبر کنیم ولی آرون رمزی به شرایط بازی رسیده و این خبر خوبی است. در بازی فردا باید روی کار با توپ بسیار خوب عمل کنیم و رمزی در این راه کمک بزرگی است. دیبالا امروز جداگانه تمرین کرد چون مصدومیت عضلانی مختصری داشت ولی اصلا مشکلش جدی نیست. داگلاس کاستا نیز همیشه یکی از گزینه های من محسوب می شود ولی او برای بازگشت به فرم خوب خود به زمان نیاز دارد و به طور کامل بهبود پیدا نکرده است.

دی لیخت هم که مصدومیت شانه و همسترینگ داشت، الان شرایط بهتری دارد ولی مریح دمیرل کاملا آماده است و معتقدم دی لیخت برای بازی فردا می تواند استراحت کند. در هر صورت فردا تصمیم نهایی را خواهم گرفت.»

لازم به ذکر است که جورجو کیه لینی و سامی خدیرا مصدوم هستند و بنتانکور هم به دلیل محرومیت سه جلسه ای برابر کالیاری غایب خواهند بود.

شرایط آدرین رابیو:« ما در حال تلاشیم تا منطقه مناسبی برای رابیو در خط میانی پیدا کنیم. رابیو از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارد و در حال پیشرفت است ولی معتقدم او هنوز می تواند بسیار بهتر از اینها بازی کند و توانایی های واقعی او را ندیده ایم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها