معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین:

جبهه مقاومت پاسخ دندان‌شکنی به دشمن خواهد داد / FATF مختصات تمام داشته‌های ما را به دشمن خواهد داد

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حماقت دشمن در حمله به خودروی سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: جبهه مقاومت پاسخ دندان‌شکنی به دشمن خواهد داد.

جبهه مقاومت پاسخ دندان‌شکنی به دشمن خواهد داد / FATF مختصات تمام داشته‌های ما را به دشمن خواهد داد

سردار سالار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد دانشگاه بوعلی همدان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی اهل معنا و بصیرت هستند و شرایط را به خوبی تحلیل می‌کنند، گفت: هرگز خسته و یا ناامید نخواهیم شد.

وی سردار حاج قاسم سلیمانی را مالک اشتر و عمار رهبری دانست و با بیان اینکه تمام غصه‌های ما برای این است که مولای ما یکی از یارانش را از دست داده است، گفت: عمار ما که شهید شد همه فهمیدند که دوست و دشمنشان کیست.

سردار آبنوش با اشاره به اینکه دشمن در سال ۹۸ برای مقابله با ایران برنامه ریزی کرده بود اما با شکست مواجه شد و حتی برخی عوامل داخلی نیز تلاش کردند با فشار حداکثری، مردم را در تنگنا قرار دهند و در نهایت نظام را با چالش مواجه کنند اما تیرشان به سنگ خورد، گفت: وقتی فشارهای اقتصادی جواب نداد دشمن با بهانه بنزین ۳ هزار تومانی به دنبال تحقق اهداف خود بود.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه دشمنان انتظار داشتند کار ایران اسلامی تمام شود اما باز هم شکست خوردند و مردم بعد از اینکه متوجه شدند ماجرا از چه قرار است و سخنان مقام معظم رهبری را که شنیدند صف خود را از معاندان جدا کردند، افزود: پس از آن مردم خشمگین عراق به سفارت آمریکا حمله کردند و به همین ترتیب به اعتبار آن ضربه زدند.

شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت بیشتر در کشور شد و حتی آنهایی که مسیر خود را جدا کرده بودند نیز به مسیر اصلی بازگشتند وی به حماقت دشمن در حمله به خودروی سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و با بیان اینکه دشمن فکر نمی‌کرد سردار سلیمانی به معنای واقعی محبوب دل‌ها باشد، گفت: شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت بیشتر در کشور شد و حتی آنهایی که مسیر خود را جدا کرده بودند نیز به مسیر اصلی بازگشتند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه اشعث‌ها در حال تخریب چهره حاج قاسم سلیمانی بودند و وی را جنگ‌طلب می خواندند اما امروز مردم فهمیده اند آنکه سایه جنگ را کنار زد کیست و چه کسی جنگ را نزدیک می‌کند، گفت: جبهه مقاومت پاسخ دندان‌شکنی به دشمن خواهد داد.

وی با بیان اینکه اگر تمام کاخ سفید را هم از بین ببریم باز هم شهادت حاج قاسم سلیمانی جبران نمی‌شود اما به موقع پاسخ آنها را خواهیم داد، گفت: انتقام تاکتیکی خواهیم گرفت و آنچه می‌تواند هم‌وزن شهید باشد انتقام راهبردی است.

سردار آبنوش با بیان اینکه نخستین انتقام راهبردی از خون شهید حاج قاسم سلیمانی برملا کردن چهره اشعث‌هاست، گفت: اشعث‌ها همان کسانی هستند که باعث امید دشمن شدند و فتنه ۸۸ را به راه انداختند.

وی با اشاره به اینکه باید از تاریخ تجربه کسب کرد کمااینکه امروز خون حاج قاسم سلیمانی تشخیص اشعث‌ها را آسان کرده است، ادامه داد: اشعث های زمان بزرگترین فرصت انقلاب را به تهدید تبدیل کردند و مردم در تحریم‌ها دچار مشکل شدند.

FATF مختصات تمام داشته‌های ما را به دشمن خواهد داد

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه حداقل باید چند نماینده از جنس حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی در مجلس وجود داشته باشد، افزود: FATF مختصات تمام داشته‌های ما را به دشمن خواهد داد.

سردار آبنوش با تاکید بر اینکه اگر مجلس به دنبال FATF نمی‌رفت دشمن جرات ترور حاج قاسم سلیمانی را به خود نمی‌داد انتقام راهبردی دوم را وحدت با عراق ذکر کرد و گفت: دغدغه حاج قاسم سلیمانی جلوگیری از تجزیه عراق بود.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انتقام راهبردی دیگر خروج آمریکا از عراق است، گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه است اما ملت ایران با اقتدار خود دشمنان را غافلگیر کرده و می کند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها