سخنگوی سپاه پاسداران :

ازدحام جمعیت مانع خاکسپاری پیکر شهید سلیمانی شد/زمان مراسم خاکسپاری متعاقبا اعلام می‌شود

مسئول کمیته تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در کرمان اعلام کرد، با توجه به ازدحام جمعیت امکان خاکسپاری پیکر شهدا وجود ندارد.

ازدحام جمعیت مانع خاکسپاری پیکر شهید سلیمانی شد/زمان مراسم خاکسپاری متعاقبا اعلام می‌شود

سردار شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی گفت، برای این که آبرو و سرافرازی شهیدان دستمایه حوادث رخ داده نشود، برنامه مراسم تشییع در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان کرمان و شرکت کنندگان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: مردم ایران امروز تکلیف و وظیفه خود را انجام داده و اقیانوس بیکران و جمعیت میلیونی شرکت کننده در مراسم تشییع موید این امر بود.

همچنین، مهدی صدفی مسئول کمیته تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در کرمان، مسئول کمیته تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در کرمان در گفت‌وگویی اعلام کرد، با توجه به ازدحام جمعیت امکان خاک‌سپاری پیکر شهدا وجود ندارد و زمان مراسم خاکسپاری متعاقبا اعلام می‌شود.

ازدحام جمعیت در مراسم وداع به حدی است که تعدادی از عزاداران مصدوم شده و تعدادی نیز جان باخته‌اند که پیرحسین کولیوند رییس اورژانس کشور با تایید مصدومیت و فوت تعدادی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان گفت: متاسفانه برابر گزارش‌هایی دریافتی به دلیل ازدحام جمعیت، تعدادی از هموطنان در حین مراسم، مجروح شده و تعدادی دیگر نیز جان خود را از دست دادند.

وی با بیان این‌که رسیدگی به مجروحان ادامه دارد، گفت: جزئیات این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد. ضمن آن که دکتر نمکی وزیر بهداشت شخصا در محل حضور دارند و این موضوع را مدیریت می‌کنند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • سید حسین کمانی
    0

    سلام برشهدا بخصوص شهید سپهبد حاج قاسم وهمراهان مامدیون سربازیت هستیم که درخت اسلامی منطقه ودنیا راباخون پاکت ابیاری وبکوری چشم دشمنان خوش درخشید هزاران درود برتووهمراهانت که سربلندمان کردید امیدوارم بخداوندمنان تا خاک مقبرتان خشک نشده ال سعودوسهیونیست اشغالگروترامپهای امریکا نابود گردند صلوات بررهروان حق

  • رضا
    0

    مردم ما خيلی احساسی هستند. صدا و سيما بايد در اين خصوص بهتر عمل ميکرد.

    نظرات شما -
    • کوروش
      0

      صدا وسیما چه زمانی درست عمل کرده؟ هر بار که نفعش باشد خوب عمل می کند واز یک انسان بت می سازد درحدلالیگای اسپانیا واز هرکس بدش بیاید تاحدشیطان خواروخفیفش می کند.

  • کوروش
    0

    دقیقا همین اتفاق درعربستان درمراسم حج با آن عظمت افتاد وصداوسیمای میلی ثانیه به ثانیه حادثه راپوشش داد ولی این بار طبق معمول همیشگی اخبار داخلی سانسور وفقط سانسور؟ دوستان عزیز به نظر شما کسانی که اخبار دقیقتر رادنبال می کنند اگر به سمت ماهواره هابروند حق ندارند؟ همه مسئولین کشوری بلا استثنا ازماهواره استفاده می کنند. تاحرف می زنی این تندروهای جنگ ندیده می آیند وشعار جانم فدای رهبر سر می دهند. به خدا همه این افراد ستون پنجم آمریکا هستند وبا وجود این دوستان نادان نیازی به دشمن نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها