تسلیت سفارت فرانسه در پی جان باختن تعدادی از تشییع‌کنندگان پیکر سردار سلیمانی

سفارت فرانسه در تهران، جان باختن شماری از هم‌وطنان کرمانی‌مان در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش را تسلیت گفت.

تسلیت سفارت فرانسه در پی جان باختن تعدادی از تشییع‌کنندگان پیکر سردار سلیمانی

سفارت فرانسه در تهران، در پی حادثه جان باختن تعدادی از هم‌وطنان‌مان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش، در پیامی توییتری نوشت: «به دنبال حادثه غم انگیز ازدحام جمعیت که به تازگی در کرمان به وقوع پیوست، سفارت فرانسه در ایران به خانواده قربانیان پرتعداد حادثه صمیمانه تسلیت می گوید و برای زخمی های حادثه بهبودی عاجل آرزو می کند».

پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: بر اساس آخرین اطلاعات براثر ازدحام شدید جمعیت در مراسم امروز تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی در کرمان، تاکنون ۲۱۳ تن مصدوم شدند و ۴۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: مصدومان به مراکز درمانی منتقل شده و تحت درمان هستند.

منبع: ایسنا

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ایرانی
    0

    فرانسویا نترسید ما با شما کاری نداریم ما ایرانیا عادت داریم تا وقتی عزیزمون زنده است کاریش نداریم ولی همینکه از دنیا میره زمین و زمان را رو به هم میریزیم و کلی سر و صدا میکنیم ولی بعد از خاکسپاری آروم میشیم. کلا ما مردمی به شدت احساسی هستبم.

  • زاگرس انارانی
    0

    خواهشا اینقدر این تسلیت مرموزانه سفارت رژ یم فرانسه را باز نشر ندهید این رژیم منحوس نوکر آمریکا چرا ترور سردار شهید را محکوم نکرد چرا شهادت سردار شهید را تسلیت نگفت چرا باید اینقدر ساده لوح باشیم اینها منظور خاصی در این قضیه دارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها