مانه: به سنگالی‌ها قول جایزه مرد سال را داده بودم

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا گفت دریافت این جایزه یکی از بزرگترین افتخارات دوران فوتبالی او بوده است.

مانه: به سنگالی‌ها قول جایزه مرد سال را داده بودم

سادیو مانه دیشب موفق شد با پیشی گرفتن از هم‌تیمی‌اش در لیورپول، محمد صلاح و همچنین ریاض محرز، ستاره منچسترسیتی جایزه بهترین بازیکن سال قاره آفریقا را به خود اختصاص دهد. مانه فصل گذشته در جریان قهرمانی لیورپول در چمپیونزلیگ یکی از ستاره‌های درخشان این تیم بود و امسال هم برای قرمزهای آنفیلد بسیار درخشان ظاهر شده.

مانه بعد از دریافت این جایزه گفت:" من خیلی خوشحال و مفتخر به دریافت این جایزه هستم. من عاشق فوتبال هستم و هر چیزی که به آن ارتباط داشته باشد برای من خوشحال‌کننده است. از اینکه اینجا در کنار شما هستم واقعا خوشحالم. من این جایزه را به خانواده‌ام، به هم‌تیمی‌هایم در لیورپول، به مربی‌ام یورگن کلوپ و به همه سنگالی ها تقدیم می‌کنم".

سادیو مانه در ادامه صحبت‌هایش گفت:" امروز برای من و دوران حرفه‌ایم روز بزرگی است. می‌خواهم از همه سنگالی‌هایی که در این مسیر من را حمایت کردند تشکر کنم. خوشحالم چون می‌دانم آنها وقتی من را در حال دریافت این جایزه می‌بینند خوشحال می‌شوند، به خصوص مردم دهکده خودم که به آنها قول داده بودم این جایزه را بدست می‌آورم. واقعا نمی‌توانم احساسم را از بردن این جایزه بیان کنم. از همه شما ممنونم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها