فعال رسانه‌ای اصولگرا:

مواضع برخی از دوستان داخلی ما، تفاوتی با مواضع منافقین یا پمپئو ندارد

فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: متاسفانه، برخی از دوستان داخلی ما، همان حرف‌هایی را مطرح می‌کنند که ما از منافقین خلق یا پمپئو می‌شنویم و این دو موضع تفاوتی با هم نداشته است.

مواضع برخی از دوستان داخلی ما، تفاوتی با مواضع منافقین یا پمپئو ندارد

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای و سیاسی اصولگرا با اشاره به اقدام تروریستی اخیر آمریکا در گفتگویی، اظهار داشت: سردار سلیمانی به شخصه یک شخصیت کاملا فراجناحی بود و نباید این مسئله مهم را از یاد ببریم. فعالیت‌هایی که ایشان انجام می‌داد، بخشی از فعالیت‌های برون مرزی نظام در جهت مبارزه با تروریسم بود. امری که بخش قابل توجهی از آن را نیروی قدس سپاه بر عهده داشت و بخش دیگری نیز متوجه دستگاه دیپلماسی و دستگاه‌های اقتصادی بود. همه این اقدامات نیز در مجموع در یک نقطه با یکدیگر هماهنگی لازم را کسب کرده و در راستای یک هدف انجام وظیفه می‌کردند.

مهاجری افزود: اینکه، حال یک بخشی از این سیستم ضربه خورده و باعث اهانت ما به سایر بخش‌ها شود، کاملا در منافات با منافع ملی کشور خواهد بود. با این شکل که در وضعیتی که دشمن یک بخش مهم را ترور فیزیکی کرده، ما هم سایر بخش‌ها را ترور شخصیتی کنیم و اتفاقا در این امر نیز مصمم باشیم! چنین اقدامی، بدون تردید، قرار گرفتن در پکیج دشمن بوده و آب به آسیاب آن خواهد ریخت. متاسفانه، برخی از دوستان داخلی ما، همان حرف‌هایی را مطرح می‌کنند که ما از منافقین خلق یا پمپئو می‌شنویم و این دو موضع تفاوتی با هم نداشته است.

وی گفت: این دسته، گرچه از تعداد کمی برخوردار بوده و اقلیت محض هستند، باز هم از هیچ فریادی در راستای آن چه اشاره شد، دریغ نمی‌کنند. این دسته، اگر کمی به منافع ملی فکر کنند، دست از تخریب‌های خود برداشته و با مردم همراه خواهند شد. آن دسته از کسانی هم که بحث تصویب یا بررسی مسائلی نظیر FATF را به خون شهید سردار سلیمانی ارتباط داده و آن را خیانت به این خون تلقی کرده‌اند، چنین مواضعی به نظر من، بیشتر به بی‌اطلاعی این افراد برمی‌گردد تا یک موضع خصمانه و مغرضانه.

به شخصه، هیچ علاقه‌ای به آنچه درباره سخنان یکی از افراد افراطی درخصوص انتقام خون سردار سلیمانی و بحث اصلاح‌طلبان مطرح شده، ندارم. چرا که برای صحبت درباره چنین شخصی، باید شخصیت خود را به میزان آن فرد پائین بیاوریم و من، حاضر به چنین رفتاری نیستم.

منبع: امتداد

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ترامپ
    0

    اصلا ارزش جواب تو را دادن ندارد .چون مرغ یک پا دارد ...سیلی هم زدی چه میخواهی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها