نجات معجزه‌آسای یک مسافر پرواز تهران - اوکراین / گفت‌وگو با این مسافر خوش‌شانس + عکس

مسافر پرواز تهران- اوکراین به علت توقیف خودرویش در محور سوادکوه از پرواز جاماند و از مرگ حتمی نجات یافت.

نجات معجزه‌آسای یک مسافر پرواز تهران - اوکراین / گفت‌وگو با این مسافر خوش‌شانس + عکس

سرگرد صادقی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سوادکوه گفت:ماموران پلیس راه سوادکوه عصر دیروز در حوالی شهر زیراب، یک دستگاه خودروی سواری را به علت سرعت بالا توقیف کردند و پس از بررسی، متوجه خلافی بالای این ماشین شدند.

او افزود: صاحب این خودرو که اهل استان گلستان بود برای رسیدن به پرواز تهران - کی یف با سرعت زیاد در حال حرکت بود که ماموران پلیس راهور او را متوقف کردند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سوادکوه ادامه داد: این مسافر خط پرواز تهران - اوکراین که به علت توقیف خودرو و نرسیدن به پروازش ناراحت بود امروز پس از اطلاع از سقوط این هواپیما و کشته شدن همه سرنشینان آن هواپیما، از نجات جان خود خوشحال شد و در تماس تلفنی با ماموران پلیس راه، از آن‌ها به خاطر نجات جانش تقدیر و تشکر کرد.

این مرد گرگانی که به‌خاطر یک اتفاق از پرواز اوکراین جا ماند در گفت‌و‌گویی به شرح این ماجرای عجیب پرداخت. واحد شهبازی تاجر 55 ساله که مالک یک شرکت بازرگانی است درباره این اتفاق گفت: زنده ماندن من یک معجزه الهی است . من به خاطر جا ماندن از پرواز خیلی ناراحت بودم اما وقتی متوجه سقوط هواپیما شدم هر چند بسیار متأسف شدم اما به خاطر عمر دوباره‌ای که خداوند به من داد شاکر بودم.

وی که پدر دو فرزند است درباره جا ماندن خود از پرواز گفت: من شرکت بازرگانی دارم وهمزمان با شروع سال میلادی قرار بود به اوکراین سفر کنم تا قرارداد‌های کاری‌ام را پیگیری کنم. عازم فرودگاه امام خمینی بودم که در مسیر سواد کوه به‌خاطر عجله‌ای که داشتم با سرعت غیر مجاز رانندگی می‌کردم اما پلیس راهنمایی ورانندگی دستور ایست داد و پس از جریمه متوجه شدند که خودروام خلافی سنگینی دارد حدود 2 میلیون تومان بنابراین مأمور پلیس گفت باید خودروات توقیف و به پارکینگ منتقل شود. من هرچقدر اصرار کردم که عازم سفر اوکراین هستم و از پرواز جا می‌مانم اما آنها توجهی نکردند به خاطر انتقال خودرو به پارکینگ من مجبور شدم زمان بیشتری را در آنجا بمانم وهمین موضوع باعث شد من دیرتر به فرودگاه برسم در حوالی فرودگاه بودم که متوجه شدم هواپیمایی که قرار بودم من با آن سفر کنم سقوط کرده است.

آیا از مسافران این سفرکسی را می‌شناختید؟
بله تعدادی از آنها همکارانم بودند و تعدادی از دانشجویان را می‌شناختم با آنها در سفرهای قبلی که به اوکراین داشتم آشنا شده بودم.

ازاینکه زنده ماندید چه احساسی دارید؟
من این موضوع را معجزه الهی می‌دانم، این حکمت خدا بود که زنده بمانم اگر افسر پلیس راهور خودروی من را متوقف نمی‌کرد من حالا زنده نبودم و باید بگویم من مدیون اعمال قانون آنها هستم.

پس از سقوط هواپیما آیا خانواده‌تان متوجه سقوط شدند؟
بله آنها خیلی نگران شده بودند و وقتی فهمیدند من زنده هستم اشک شوق ریختند.

بعد از این ماجرا کجا رفتید؟
به خانه برگشتم وسجده شکر بجا آوردم.

منبع: فرارو

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها