ابراز رضایت شعبانیان از عملکرد بانوان ملی‌پوش والیبال

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان با ابراز رضایت از عملکرد ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک، گفت: حضور در این مسابقات تجربه بسیار خوبی بود.

ابراز رضایت شعبانیان از عملکرد بانوان ملی‌پوش والیبال

تیم‌ملی والیبال زنان ایران با سه شکست مقابل تیم‌های قزاقستان، کره جنوبی و اندونزی به کار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک پایان داد. میترا شعبانیان، سرمربی تیم ملی در ارزیابی عمکرد شاگردانش در بازی آخر مقابل اندونزی، گفت: اندونزی تیم خوب و یکدستی است و بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارد. اندونزی لیگ والیبال خوبی هم در بخش بانوان دارد.

او افزود: بازیکنان ایران مقابل چنین تیمی خوب ظاهر شدند و بسیار خوب بازی کردند اما درنهایت تجربه اندونزی بر جوانی تیم ایران چربید.

شعبانیان که از عملکرد کلی شاگردانش در رقابت‌های انتخابی المپیک راضی است، ادامه داد: دست بازیکنانم درد نکند. برای تیمی که جوان‌ترین تیم انتخابی المپیک بود و تنها یک ماه قبل از شروع رقابت تازه استارت زد و بسیاری از بازیکنان از آمادگی لازم برای حضور در چنین مسابقاتی برخوردار نبودند، حضور در انتخابی المپیک تجربه بسیار خوبی بود.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان گفت: به بازیکنانم امید دارم و یقین دارم بسیاری از این بازیکنان می‌توانند برای آینده تیم ملی بانوان مثمر ثمر باشند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها