چند استدلال ساده که ثابت می‌کند شایعه‌سازی رسانه‌های غربی درباره هواپیمای اوکراینی داستان‌سرایی است

بوئینگ متهم ردیف اول است / فریب ویدئوهای ساختگی را نخوردید

اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران و جمعی از دانش آموختگان مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی شریف، درباره سقوط هواپیمای اوکراینی، نکاتی جالب را مطرح کردند.

بوئینگ متهم ردیف اول است / فریب ویدئوهای ساختگی را نخوردید

در متنی که در این‌باره منتشر شده، آمده است:

دوستان عزیز، یک روز قبل از اینکه رسانه های بیگانه این سناریوی زشت را برای سقوط هواپیما با اصابت موشک از خود بسازند، در همین گروه و گروه های دیگر نکات فنی مهمی را عرض کردیم که دوستان تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند.

فیلم های گرفته شده از شهریار مشخصه که کم کم پرنده در حال آتش گرفتن است و آتش به مرور افزایش پیدا می گند و انفجار لحظه ای و متلاشی شدندر هوا در کار نبوده و پس از چند دقیقه شعله ور شدن، ارام ارام زمین می خورد که انفجار اصلی بر اثر حجم بالای سوخت در زمین های شهریار واقع می شود.

هیچ موشک و گلوله ای اصلا شلیک نشده، نه صدایی و نه تصویری وجود ندارد. (عکسی که لاشه موشک روسی را در آن نشان دادند مونتاژی بوده و در محل سانحه به جز قطعات هواپیما چیزی یافت نشده، ضمنا توجه داشته باشید موشک پس از اصابت سالم نمی ماند و منهدم می شود)

همه سامانه های پدافندی IFF (Identification Friend & Fow) شناسایی دوست از دشمن دارند و اتوماتیک هواپیمای مسافربری در شبکه پدافندی دوست محسوب می شود.

حتی زمان شلیک با بی سیم سه بار به وسیله پرنده اخطار داده می شود و منور هم شلیک می شود.

سامانه های پدافندی که پهپاد فوق پیشرفته رادارگریز گلوبال هاوک آمریکا را در ارتفاع ۵۲۰۰۰ پایی از هواپیمای آمریکایی سی نفره نظامی همجوارش تشخیص داده و اشتباه نکردند چطور روی فرودگاه امام در مورد هواپیمایی که در جدول پرواز قبلا نامش داده شده، اشتباه می کنند؟

همیشه وقتی هدف تهدید کننده بزرگی در ارتفاع پایین باشد پدافند ابتدا پس از سه بار اخطار، با توپ ضد هوایی به ان شلیک می کند نه با موشک چند میلیاردی.

همچنین خلبان هواپیما پس از آتش گرفتن و توسعه حریق شروع به دور زدن و برگشت به فرودگاه امام نموده و ارتفاع هم کم کرده، اگر مورد هدف قرار گرفته بود در هوا متلاشی می شد و تکه های ان کیلومترها از هم دورمیفتاد در حالیکه در فیلم ها مشخص است که روی زمین در اثر برخورد متلاشی شده و همه تکه ها یکجا افتاده است.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در ۱۵ سال اخیر بیشترین سانحه مرگبار را داشته (۱۰ سانحه مرگبار با بیش از ۱۱۰۰ کشته) که موجب ضرردهی و عزل مدیرعامل بوئینگ و پایین آمدن سهام آن شده و این سقوط آخر هم ضربه شدیدتری به آن شرکت می زند فلذا سعی بر این کرده اند که در جنگ رسانه ای جای قاتل و مقتول را عوض کنند و توپ را به زمین طرف مقابل بیاندازند،
" سازندگان پرنده قاتل اصلی هستند و ایرانیان مظلوم مقتول" .

همچنین پس از بررسی های انجام گرفته مشخص شد که مهندس پرواز ایرانی سلامت پرنده را تایید نکرده و پس از دو ساعت تاخیر و چکاپ مجدد موتور با امضای تیم پروازاوکراینی به پرواز در امده است.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    برعکس دنیاملت ایران عزیزازدست داده اندانها طلبکارندومخواهندردراگم کنند امریکا ننگت بادشرمسارترامپ ماسلاحمان قران ومکتبمان اسلام یاعلی مدد

  • مصطفی محمدی
    0

    جمع کنید ای دروغ و دونگ ارو.......دروغ گو شمایید ..فریب کار شمایید

  • پیشنهاد
    0

    جنابان اتحادیه هوا و فضا و دانش آموختگان مهندسی هوا فضادر دانشگاه شریف ، بقدری مطمئن از تز خود بودید که ذره ای شک هم نکردید، فکر نمیکنم که سازنده سیستم موشکی روسی به اندازه شما اتکا به نفس داشته باشد!حالا ما اجازه داریم به فهم و دانش هوا فضای شما که سالیان از بیت المال مردم ارتزاق مفت میکرده و میکنید شک کنیم؟؟اجازه میفرمایید؟!؟!؟!؟!؟!

  • ماری
    0

    متاسفم که دو روز بعد معلوم شد چقدر دروغگو و مردم فریب هستید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها