ساری:بازی دشواری در انتظار یووه است

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که تیمش کار دشواری مقابل رم خواهد داشت.

ساری:بازی دشواری در انتظار یووه است

، فردا شب دو تیم رم و یوونتوس در یکی از حساس ترین بازی های هفته نوزدهم سری آ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یووه طی هفته های اخیر رقابت تنگاتنگی با اینتر در صدر جدول سری آ داشته است و هم اکنون نیز با 45 امتیاز و با تفاضل گل کم تر در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

مائوریتزیو ساری دقایقی قبل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل رم شرکت کرد.

بازی برابر رم؟

قطعا بازی سختی پیش روی ما خواهد بود. باید نمایش مقابل کالیاری را در برابر رم نیز تکرار کنیم. ما باید در مقطع حساس کنونی تمرکز خود را حفظ کنیم. آن ها سرمربی فوق العاده ای دارند و من منتظر یک بازی خوب و پر هیجان خواهم بود. دیدار برابر رم بسیار سخت و خطرناک است.

چینش هجومی تیم؟

تیم در بازی های اخیر قابلیت های فوق العاده ای به لحاظ هجومی ارائه داده است. ما همچنین می توانیم بهتر از این ها نیز عمل کنیم. ما موقعیت های زیادی در خط حمله توسط رونالدو و دیبالا ایجاد می کنیم که البته باید بهتر از این از آن ها استفاده کنیم. رمزی، ربیوت و خدیرا که حالا مصدوم است می توانند در این امر به ما کمک کنند.

تغییرات و جابه جایی در ترکیب؟

این موضوع باعث افزایش کیفیت بازیکنان می شود و آن ها با این روش بهتر از قبل انتظارات من را برآورده می کنند. مهم تفکر و ایده ما است که با وجود جابه جایی ها هیچ تغییری در آن انجام نمی شود.

وضعیت ماتیاس دی لیخت؟

ماتیاس روز به روز بهتر می شود. او هنوز هم از ناحیه کتف خود مصدوم است و کمی احساس درد و ناراحتی می کند. دوست دارم که هر چه سریع تر به میادین برگردد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها