توهین بی‌شرمانه یک مداح به عمامه روحانیت

یک مداح به بهانه حمله به رئیس‌جمهور، به عمامه روحانیت توهین بی‌شرمانه کرد.

توهین بی‌شرمانه یک مداح به عمامه روحانیت

این توهین بی شرمانه که به بهانه حمله به رئیس جمهور صورت گرفته به قدری زشت و زننده است که از انتشار آن خودداری می‌شود. این پست دقایقی پس از انتشار و با واکنش تند کاربران فضای مجازی، پاک شد.

لازم به ذکر است چند سال پیش کاریکاتوری به مراتب نامفهوم تر از این کاریکاتور در یکی از رسانه‌ها منتشر شده بود که با برخورد شدید مقامات قضایی، مواجه شد.

منبع: برنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • سه
    0

    شما دلسوز روحانیت شدید یاروحانی؟

  • حمیدرضا
    0

    من ندیدم چی گفته. اما حقیقت همیشه تلخه

  • عدالت
    0

    درود بر مداحان انقلابی ....بعضی از مداحان ضاحرا مداحند احتمالا اومدن به کمک دولت تا سقوط نکند

  • ناشناس
    0

    عمامه قدسیت بخش نیست --- ببخشید!!! پارچه ای که بنام عمامه به روی سر خوب و بد می رود و امکان تشخیص نهانهای پاک و ناپاک دارندگان آن از آن بر نمی آید بیش از پارچه ای که هست هیچ ارزش و قدسیتی ندارد. این پارچه را هم طاغوتان زشت کار و هم افراد خوب و بد دیگر همیشه بر سر گذاشته اند و هیچ منطق عقلایی به آن قدسیت نبخشیده است که توهین به آن توهین به مقدسات باشد. مگر در کشور خودمان در سایه ی نظام اسلامی افراد باب و ناباب این پارچه را به سر نمی گذارند و قانون اسلامی عدالت محور در بازخواست و در تعیین مجازات به آن ذره ای توجه ندارد؟؟؟!!! برای رسیدن به چه هدفی پایگاه خبر فوری در این زمینه با خرد گریزی جو سازی کرده است؟؟؟!!! روحانی و غیر روحانی در نتیجه ی عمل خوب و بد خویش نزد خداوند پاداش و مجازات می بینند نه بخاطر عمامه ای که بر سر خویش دارند.

  • خودم
    2

    دمش گرم. چرا از طرف مردم قضاوت میکنید. مردم از این کارش ناراحت نشدن که شما دارین از طرف مردم جواب میدین. روحانی چیکار کرد جز از بین بردن امید مردم. البته بودنش باعث شد خیلی چیزا روشن بشه. روحانی فکر میکنه عزت دست آمریکاست ولی بهتره بره قرآن رو ببینه که عزت نزد خداست.

  • هموطند
    1

    درود بر مداح انقلابی

  • حسن
    1

    حسن روحانی هرچی بگن حقشه اخه تو رو چه به مملکت داری

  • سرباز
    3

    به همه دست‌اندرکاران شبکه انقلابی افق خدا قوت می کنم و نصرت الهی را در مقابل کج اندیشان و جاهلیت را برایشان آرزو مندم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها