دستگیری 2 موبایل‌قاپ بوستان‌های غرب پایتخت

رئیس کلانتری 179 خلیج فارس از دستگیری 2 موبایل قاپ با 60 فقره سرقت خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال سرقتی به همراه 100 دستگاه گوشی سرقتی به کلانتری انتقال یافت.

دستگیری 2 موبایل‌قاپ بوستان‌های غرب پایتخت

سرهنگ حبیب آقایی رئیس کلانتری 179 خلیج فارس گفت: مرد جوانی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی110 از به سرقت رفتن گوشی همراهش توسط دو موتور سوار اعلام کرد.

وی بیان داشت: با دریافت شکایت، تیمی از ماموران کلانتری 179 خلیج فارس برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه و شاکی اظهار داشت: در داخل بوستان دریاچه، روی نیمکت در حالی که گوشی همراهم کنار دستم بود، نشسته بودم که از پشت سرم، فردی گوشی ام را قاپید و زمانی که برگشتم مشاهده کردم سوار بر موتورسیکلتی که راکب آن منتظر وی بود، شده و هر دو از محل گریختند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی مشخص شد که سارقان با موتورسیکلتی که پلاک آن مخدوش بود، مرتکب سرقت شده اند، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران کلانتری موفق شدند با در اختیار داشتن تعدادی از ارقام پلاک انتظامی موتورسیکلت، مالک آن را شناسایی و با دستور قضائی وی را در محل سکونتش دستگیر کنند.

وی بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری اظهار داشت، با همکاری دوستم که ترک نشین موتورسیکلت بود با پرسه زنی در داخل پارک ها و بوستان های غرب پایتخت، موبایل قاپی می کردیم.

کلانتر محله خلیج فارس گفت: با شناسایی هویت و مخفیگاه ترک نشین موتورسیکلت، وی با دستور قضائی دستگیر و هر دو موتورسوار به 60 فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار کردند: گوشی های سرقتی را به مالخری که مالک مغازه موبایل فروشی در محدوده غرب پایتخت است، فروخته ایم و مبالغی نیز دریافت کرده ایم.

آقایی ابراز داشت: با دستور قضائی مالخر اموال سرقتی در داخل مغازه اش دستگیر و در بررسی از آن محل 80 دستگاه گوشی سرقتی کشف شد؛ وی نیز در بازجویی های انجام شده به 100 فقره مالخری از سارقان اعتراف کرد.

رئیس کلانتری خلیج فارس گفت: مالخر گوشی های سرقتی در تحقیقات مقدماتی اعتراف کرد، با خرید گوشی های سرقتی، قطعات مختلفی از گوشی ها را به مشتریان مغازه اش به ارزش واقعی می فروخته است.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: با شناسایی 10 تن از مال باختگان، هر 3 متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها