علت غیبت رونالدو در بازی اودینزه

سرمربی یوونتوس درباره دلیل غیبت مهاجم پرتغالی تیمش در دیدار برابر اودینزه سخن به میان آورد.

علت غیبت رونالدو در بازی اودینزه

یوونتوس در یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف اودینزه رفت و توانست با چهار گل به پیروزی دست پیدا کند. در این دیدار کریستیانو رونالدو غایب بود و برای یووه به میدان نرفت.

مائوریتسیو ساری در نشست خبری بعد از بازی درباره غیبت رونالدو گفت: رونالدو چند روز است که احساس درد دارد و مصدوم است. درجه حرارت او قبل از بازی بالا بود و به همین خاطر هم کادر پزشکی تصمیم گرفت که به او استراحت بدهد.

او درباره بازی گفت: گل او بسیار زیبا بود. این تیم شاخصه‌های فنی بسیار خوبی دارد. برناردسکی اگر آماده باشد می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. او هم از نظر فنی بسیار خوب است و هم بدنی.

سرمربی یووه درباره بازی ندادن به امره چان گفت: من به فصل نقل و انتقالات توجهی ندارم. تصمیم گرفتم که در این دیدار تنها یک تغییر داشته باشیم.

ساری درباره رقابت با اینتر گفت: طبیعی است که اینتر هم شانس قهرمانی داشته باشد. آنها برای بازگشت به روزهای اوج هر چه لازم است انجام داده‌اند. ما تنها به تیم خود فکر می‌کنیم و باید بازی به بازی بهتر شویم. این تیم می‌تواند بهتر و بهتر هم ظاهر شود و هنوز جا برای پیشرفت داریم. خط حمله ما در غیاب رونالدو تلاش زیادی از خود نشان داد و خسته شد.

ساری درباره اختلاف سری آ با لیگ جزیره گفت: فضا در انگلیس کاملا متفاوت با اینجاست. در انگلیس ورزشگاه پر از کودکان و اشخاصی است که تنها تیم خود را تشویق می‌کنند. واقعا فضا در آنجا بی نظیر است. متاسفانه ما چه از نظر ساختاری و چه از نظر ذهنی پایین‌تر از آنها هستیم.

او در پایان گفت: یوونتوس نباید به ساری یا مربی دیگری وابسته باشد. این یوونتوس، یوونتوس رونالدو، دیبالا و ایگواین است نه فقط یوونتوس ساری.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها