نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد+تصاویر

نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با حضور مسئولان کشوری، استانی و اعضای شورای اداری این استان معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد+تصاویر

نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و اعضای شورای اداری این استان معرفی شد.

در این نشست از خدمات آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده سابق ولی فقیه در استان و حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج تقدیر و حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج بعد از 25 سال در کسوت خطیب جمعه یاسوج به دلیل بیماری از این مسئولیت کناره گیری کرد و بعد از اینکه آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی مسئولیت امامت جمعه را به دلیل مشغله کاری نپذیرفتند، تجمیع این دو جایگاه مهم همچون دیگر استان‌های کشور در دستور کار قرار گرفت.

امام جمعه سابق یاسوج در این آئین با اشاره به برخی خصوصیات مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی از جمله شجاعت، نترسی، مبارز و مجاهد بودن گفت: سید شرف الدین همان خصوصیات پدر را با نیروی جوانی و بیان زیبا دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات نباید مسائل قومی، باندی و قبیله‌ای را برای انتخاب نماینده لحاظ کرد بلکه باید برای خدا انتخاب کنیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد+تصاویر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد+تصاویر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد+تصاویر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد+تصاویر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد+تصاویر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد+تصاویر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد+تصاویر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد+تصاویر

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها