بازداشت قاتل داماد سنندجی در فرودگاه امام

یک قاتل فراری در کمتر از 10 ساعت و هنگام خروج از فرودگاه امام در تهران دستگیر شد.

بازداشت قاتل داماد سنندجی در فرودگاه امام

سرهنگ عبدالله فاتحی رئیس آگاهی استان کردستان از دستگیری قاتل فراری هنگام خروج از فرودگاه امام در تهران خبر داد و گفت: قاتل مسلح فراری در کمتر از ۱۰ ساعت وقوع دستگیر شد.

سرهنگ عبدالله فاتحی اظهار کرد: روز چهارشنبه طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس از درگیری و نزاع و زخمی شدن یک نفر بر اثر اصابت گلوله دریکی از محلات شهر سنندج اطلاع داده شد که مأموران پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: قبل از حضور مأموران در محل مقتول جان خود را از دست داد و قاتل نیز بعد از انجام از محل متواری شده بود که تحقیقات و انجام کار شناسایی به‌منظور دستگیری قاتل از اولین ساعات وقوع جرم آغاز شد. سرهنگ فاتحی بیان کرد: در تحقیقات پلیس آگاهی مشخص شد که مقتول شوهر خواهر قاتل بوده که براثر اختلافات مالی باهم درگیر شده و قاتل اقدام به تیراندازی به‌سوی فرد مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

وی عنوان کرد: قاتل بعد از وقوع جرم از محل گریخته و خود را به فرودگاه امام در تهران رساند و حین خروج از کشور توسط مأموران آگاهی در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شد. فرمانده پلیس آگاهی استان کردستان با تأکید بر اینکه مأموران آگاهی هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند که کسی با اسلحه گرم به جان و مال مردم تعرض داشته باشد، خاطرنشان کرد: قاتل به جرم خود اعتراف کرده و برای صدور حکم در مورد وی تحویل مراجع قضایی داده شد.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • .
    0

    هنر کردید. مشخصات انرا به فرودگاهها ارسال کردید.از این کار اسان تر هم هست. ایا بقیه موارد را هم همین طور سریع کشف می کنید . محال است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها