پمپئو: آمریکا برای تحریم شرکت‌های چینی خریدار نفت ایران آماده است

وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که شرکت چینی که به خرید نفت از ایران مشغول است را در لیست تحریم‌های خود قرار خواهد داد.

پمپئو: آمریکا برای تحریم شرکت‌های چینی خریدار نفت ایران آماده است

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه با اشاره به غیرقانونی بودن خرید نفت از ایران گفت: این مسئله غیرقانونی است و قوانین آمریکا را نقض می‌کند. ما سعی داریم تا تحریم‌های خود را بر تمام نهادهایی که تحریم‌های آمریکا را نقض می‌کنند، تحمیل کنیم. یک نهاد یا شرکت چینی نیز درحال خرید محصولات ایرانی است و ما سعی داریم تحریم‌هایمان را علیه تمام کسانی که قوانین‌مان را نقض می‌کنند اعمال کنیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سینیور
    0

    یعنی واقعاً چین که اگه اراده کنه میتونه اقتصادِ امریکا رو به چالش بکشه، با تحدید امریکا دست از منافعِ مردم و کشورش میکشه؟! با راهی که امریکا پیش گرفته اگه کشورهای مدعی جلوش رو نگیرن از ۱۰ سال دیگه رسماً باج علنی میگیره کسی هم بگه آخ، تحریم میشه. نمیگم به خاطر ایران جلوش وایسن، اما به خاطر خودشون و منافع شخصی شون اگه جلوی امریکا الان گرفته نشه، فردا دیگه کار از کار گذشته و کسی حریف دیکتاتوریِ پست مدرنِ امریکایی ها نمیشه! بی شک این موضوع رو کشورهای بزرگ متوجه شدن. سوال اینه چرا هیچ کدوم دَم نمیزنن؟!!!!

  • مرگ بر ترامپ
    0

    خاک بر سرت ترامپ دیوانه ... ایول.. دمت گرم. خاک بر سرت ترامپ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها