فعال سیاسی اصلاح‌طلب :

اگر گفته سخنگوی شورای نگهبان درباره فساد نمایندگان درست باشد، باید تاسف خورد

یک فعال سیاسی اصلاج طلب گفت: اگر گفته سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر پرونده فساد مالی داشتن نمایندگان فعلی مجلس درست باشد باید تاسف خورد.

اگر گفته سخنگوی شورای نگهبان درباره فساد نمایندگان درست باشد، باید تاسف خورد

محمود میرلوحی فعال سیاسی در واکنش به اعلام نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس یازدهم در مرحله اول از سوی شورای نگهبان اظهار کرد: خیلی جای نگرانی است، با کلیات وضعیت کشور و حساسیت‌هایی که هست و با توجه به تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی توقع این بود که شورای محترم نگهبان به وحدت نیروها و انسجام ملی بیاندیشد.

این فعال سیاسی با اشاره به رد صلاحت جمعی از نمایندگان فعلی مجلس صریح کرد: اگر فرمایش آقای کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان درست باشد ، باید تاسف خورد که 90 نفر از نمایندگان فعلی مجلس سابقه مالی داشتند.

وی ادامه داد: در این صورت ما به آن‌ها می‌گویم این همه برای انتخاب همین نمایندگان فیلتر گذاشتید اما یا فساد اقتصادی داشتند و یا دچارش شدند.

میرلوحی گفت: کجای کشور این طور است که نهادی یک سومش ظرف سه سال این طوری فاسد شود؟ اما اگرحتی ده نفر هم مشکل مالی داشته باشند دو نتیجه می شود گرفت یکی اینکه این نوع نظارت شورا کارایی ندارد و دوم اینکه مجلس ما به نقطه بی سابقه ای رسیده است. تا به حال ده دوره مجلس داشته‌ایم . اگر یک نماینده مسئله دار می‌شد مصیبتی بود. چه طور می شود که به چنین وضعیتی رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح داشته که رد صلاحیت ها قانونی باید باشد و دلایلش گفته شود. امیدواریم باز هم شورای محترم نگهبان تجدید نظر کنند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • مصطفی
    0

    در هر صورت باید تاسف خورد . اگر درست باشه که نماینده فاسد بوده اگر هم درست نبوده که شورای نگهبان تهمت زده و دروغ گفته که اونم جای تاسف داره

  • داودی
    0

    اولا سخنگوی شورای نگهبان بدون دلیل و استناد حرفی را نمیزند دوم برای اینکه شما فعالان سیاسی موضوع کاملا دستگیر شما شود قوانینی وضع شود مصونیت پارلمانی از نمایندگان گرفته شود انوقت هر روز اکثریت انان را در کلانتری و اداره اگاهی و سازمان اطلاعات سپاه مشاهده میکنید در رابطه با انواع مختلف جرم - سوء استفاده از موقعیت شغلی - اختلاس - تدخین و حمل مواد مخدر - و حتی تعرض جنسی و و و و و نماینده ای که میلیارد ها تومان هزینه میکند تا ورود پیدا کند به مجلس و ان مصونیت را بدست اورد در واقع راه باز کاسبی کثیف و دور زدن ادارات و مراجع ذیربط در زمینه های اتومبیل و برج سازی در ایران و خارج از ایران واردات گوشت و صادرات سنگ و معادن و حتی ارزاق عمومی مردم به خارج و نیاوردن ارز بدست امده به داخل کشور را بدست میاورد مردم ما انقدر به رشد و کمال سیاسی رسیده اند داوطلبان سالم از ناسالم را بخوبی تشخیص میدهند و نیازی نیست از حالا به دفاتر و شرکتها و کارخانجات بروند تقاضای پول نزولی با بازدهی سود بالا را بکنند این قبیل افراد کم هم نیستند سابق بر این با یک برنامه غذای مجانی از مردم ساده رای میگرفتند حالا پیشرفت کردند با فریب کاریهای مختلف و وعده های پوچ و تو خالی و به محض اینکه وارد مجلس میشوندبرای اینکه ادای دین کرده باشند به انهایی که پول دادند چشم بسته و بی پروا سراغ وزرا میروند ودر صورت ممانعت از خوا سته انان فوری یارگیری میکنند برای استیضاح وزیر این بساط ها با سازکارهای قانونی و متقن بایدجمع شود تامردم امیدوار به اینده سیاسی کشور شوند نماینده باید زرنگ پویا فعال و باسواد و مومن خدا ترس و خدا جو وطن پرست و عاشق مردم ایران از همه مهمتر پاک دست و سالم باشد در غیر این صورت مانند چهل سال گذشته هیچ اتفاق خاصی در صحنه سیاسی مملکت که همانا رفاه و اسایش مردم باشد رخ نمیدهد

  • آرمان
    0

    اگررررر درست باشد ؟ نماینده یه شهرستان از کجا پول آورده همه فرزندانش توی انگلیس درس میخونن و تازه اونجا با واحد پول یورو بهترین زندگی رو دارن . حتی بهتر از ثروتمندان انگلیسی

  • نگهبان
    0

    دروغ که نمی گوید .فساد کل کشور را گرفته

  • ش
    0

    شورای نگهبان خودش افسد مفسدین با این انتخاباش

  • ا
    0

    خوابن ...بیاین ببینین یه نماینده کل زمینای کشاورزی که اندازه یه استان میشه رو چطوری غصب کرده خخخخ...فساد تا چیزمان رسیده خخخ

  • جنوبی
    0

    چقدر سیستمتون مریضه نماینده ای که چهار سال قبل پاک و طاهر بود و از فیلتر شما رد شده ظرف چهار سال به قهقرا رسیده .واقعا اگه مجلس اینقدر بد آموزی داره درشو ببندید..و برای دیدن آن مثل فیلم سینمایی شرایط سنی زیر نویس کنید.

  • مریم
    0

    جناب میرلوحی به نظر بنده ؛ اگر افراد و یا احزاب ، دست و پا میزنن به مقامی برسند نه بخاطر خدمت به مردمه بلکه به این جهته که به واسطه ی قدرت به منابع کشور دسترسی داشته باشند. امیدوارم خدا ازشون نگذره.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها