اگر قصد سرمایه‌گذاری در بورس‌های جهانی را دارید، بخوانید

ابزار و نرم افزارهای فارکس

بازار معاملات فارکس نیز مانند هر بازار معاملاتی دیگر به یکسری ابزار و نرم افزارها جهت تجزیه و تحلیل و آنالیز بازار و وضعیت های مختلف احتیاج دارد.

ابزار و نرم افزارهای فارکس

فرد معامله گر می تواند با تکیه به این ابزار وضعیت بازار و قیمت ها و همچنین نوسانات جفت ارزها را به صورت کاملا دقیق و محاسبه شده بررسی نموده و در نتیجه به انجام معاملات پرداخته و به سود مناسبی دست پیدا کند.

نرم افزارها و ابزار موجود در بازار معاملات فارکس امکان بررسی وضعیت شاخص های مختلف از جمله شاخص های آلپاری تجارت ایران و غیره را به فرد معامله گر می دهد. در واقع باید بگویم که این مورد تنها یکی از موارد مزایای نرم افزارهای مختلف موجود در بازار معاملات فارکس می باشد.

در صورتی که شما می خواهید در مورد مهمترین ابزار و نرم افزارهای موجود در بازار معاملات فارکس اطلاعات مناسبی کسب کرده و با آنها آشنا شوید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا مختصری از آن ها را بیان کنیم:

ابزار و نرم افزار مناسب جهت تحلیل روزانه بازار معاملات فارکس

نرم افزارهایی وجود دارند که به عنوان درگاه اخبار بازار معاملات فارکس به حساب آمده و با تحلیل گسترده، وضعیت بازار و اخبار روز بازار سعی می کنند تا معامله گران فعال در این بازار مالی را همگام و آپدیت نگه داشته تا اعتبار کسب کنند که در نتیجه باعث درآمد افزون برای مالک نرم افزار که بیشتر اوقات خود بروکرها هستند خواهد شد.

نرم افزار سیگنال‌های FXTM

یکی دیگر از ابزار و نرم افزارهای بسیار کاربردی در این بازار مالی ابزار آنالیز فنی سیگنال‌های FXTM می باشد که علاوه بر آنکه داده های بسیار با کیفیت و با راندمان بالا در اختیار فرد معامله گر قرار می‌دهد و جهت ارزیابی و تجزیه و تحلیل نوسانات موجود در این بازار مالی خدمات بسیار مناسبی را ارائه می نماید.

تقویم اقتصادی و یا همان Economic Calendar

یکی دیگر از ابزار و نرم افزارهای بسیار پرکاربرد در زمینه انجام معاملات در بازار معاملات فارکس تقویم اقتصادی می باشد که به فرد معامله گر و کاربر این امکان را می‌دهد تا از شاخص‌های اقتصادی عمده هشدارها و اخبار های مختلف در زمان وقوع رویدادهای مهم اطلاعات کسب کرده و با توجه به آنها به آنالیز وضعیت بازار بپردازد.

نرم افزار مبدل ارز

ابزار و نرم افزار کاربردی دیگر در بازار معاملات پاریس نرم افزار Currency Convertor یا همان مبدل ارز می‌باشد که این امکان را به کاربر می دهد تا نرخ جفت ارزهای مختلف را در بازار معاملات فارکس به صورت کاملاً رایگان محاسبه نموده و با یکدیگر مقایسه کند.

ماشین حساب مارجین

ماشین حساب مارجین ابزار بسیار کاربردی و ضروری در بازار معاملات فارکس جهت محاسبه مقدار مارجین می باشد که هر فرد معامله گر به عنوان ضمانت باز کردن جایگاه در حساب خود به آن احتیاج پیدا می کند. از جمله مهم‌ترین امکانات و کاربردهایی که این ماشین حساب در اختیار افراد معامله در بازار معاملات فارکس قرار می دهد می توان به تعیین اندازه جایگاه، حداکثر سطح اهرم و همچنین امکان مدیریت مناسب معاملات و پیشبرد اهداف اشاره نمود.

ماشین حساب پیپ

یکی دیگر از نرم افزار بسیار پرکاربرد در این بازار معاملاتی ماشین حساب پیپ می باشد که برای مشخص کردن میزان ضرر و سود احتمالی در یک معامله بیش از آنکه بخواهد پرداختی در یک معامله جفت ارز صورت پذیرد مورد استفاده قرار می گیرد.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها