استاندار تهران تعداد روزهای ناسالم سال‌های ۹۰ الی ۹۸ را اعلام کرد

استاندار تهران در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران، تعداد روزهای ناسالم سال‌های ۹۰ الی ۹۸ را اعلام کرد.

استاندار تهران تعداد روزهای ناسالم سال‌های ۹۰ الی ۹۸ را اعلام کرد

انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر شنبه در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا استان تهران گفت: در سال ۹۰ تعداد روزهای ناسالم ۱۶۴ روز ، سال ۹۱، ۹۰ روز، سال ۹۲، ۹۸ روز؛ سال ۹۳، ۷۵ روز؛ سال ۹۴، ۷۲ روز؛ سال ۹۵، ۴۹ روز؛ سال ۹۶، ۶۱ روز؛ سال ۹۷، ۴۲ روز و سال ۹۸، ۵۵ روز به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد روزهای ناسالم از سال ۹۰ تا سال ۹۸ رو به کاهش بوده است، گفت: انجام معاینه فنی و نوسازی حمل و نقل در کاهش میزان آلایندگی‌ها در سال‌های اخیر مؤثر و رو به جلو بوده است.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه سلامت مردم برای دولت در اولویت اصلی قرار دارد، گفت: ما باید بتوانیم عواملی که باعث خلل در سلامت و روان جامعه می‌شود را کاهش دهیم.

وی گفت: تردد ۴ میلیون خودرو در پایتخت با ایجاد ۶۵ درصد متهمان اصلی آلودگی است که شرایط پایدار جوی بر میزان آلودگی افزوده می‌شود.

استاندار تهران با اشاره به بررسی‌های انجام شده در خصوص منشأ بوی نامطبوع تهران گفت: این جلسات تا وصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

محسنی بندپی متولیان اصلی بررسی بوی نامطبوع تهران را مجموعه محیط زیست، شهرداری و شبکه بهداشت و درمان دانست و افزود: این متولیان اقدام به تشکیل کارگروه تخصصی پایش کرده‌اند و استانداری تهران نیز پیگیر این موضوع خواهد بود.

منبع: مهر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها